GMM Marquee Bracket

Dit is een geval dat het afhangt van bereikbaarheid, ticketprijs, setlist ed voor mij. Met de twee eersten ga ik natuurlijk uit van clubshows, geen festival shows

Als ik nu echt moet kiezen? Behemoth. Omdat Opeth minder lang geleden is dat ik ze zag. Maar op cd zou ik dan weer eerder voor Opeth gaan

Hoe vertaal ik dit in punten? 😆
10 punten voor opeth natuurlijk!

Behemoth - Opeth: 10-0

Toch nog een kleine lans voor Behemoth. Was bij beide bands erg moe bij het laatste optreden dat ik ze zag, maar waar dat zich bij Behemoth gauw omzette in geïntrigeerd, was er bij Opeth vooral ik-ben-er-klaar-mee-en-ga-slapen (door het te late begin, en wat verdere rommeligheid en subideaal geluid (Alcatraz) als ik me niet vergis). Voor festivalset-headliner gaan mijn volledige punten dus naar Behemoth.

• Leuk
  • Winning
Waarderingen: MetalLimbo en Jimmeh07
Behemoth - Opeth: 10-0

Toch nog een kleine lans voor Behemoth. Was bij beide bands erg moe bij het laatste optreden dat ik ze zag, maar waar dat zich bij Behemoth gauw omzette in geïntrigeerd, was er bij Opeth vooral ik-ben-er-klaar-mee-en-ga-slapen (door het te late begin, en wat verdere rommeligheid en subideaal geluid (Alcatraz) als ik me niet vergis). Voor festivalset-headliner gaan mijn volledige punten dus naar Behemoth.
Hmm ja die show op Alcatraz is wel de slechtste die ik van ze heb gezien 😅 als dat je referentiekader is begrijp ik de punten. Mijn eerste kennismaking met ze was een jaar of 10 terug in de Marquee, dat was al zeker een stuk memorabeler!

• Leuk
Waarderingen: WTTNightMare
Dit is een geval dat het afhangt van bereikbaarheid, ticketprijs, setlist ed voor mij. Met de twee eersten ga ik natuurlijk uit van clubshows, geen festival shows

Als ik nu echt moet kiezen? Behemoth. Omdat Opeth minder lang geleden is dat ik ze zag. Maar op cd zou ik dan weer eerder voor Opeth gaan

Hoe vertaal ik dit in punten? 😆
Opeth cd:5
Opeth laatst gezien 1
Opeth setlist 3
Opeth bereikbaarheid 1

Zit je ook weer op 10....opgelost

• Leuk
Waarderingen: Piebe71
Behemoth 0-10 Opeth

Ik zou zo graag een Behemoth-set willen zien in de tent, als afsluiter. Helaas boekt Graspop ze meestal (afgelopen editie even uitgesloten) in de namiddag op de main-stage. Jammer. Wat mij betreft is Opeth dan weer qua naam de logische keuze.

• Leuk
Waarderingen: MetalLimbo
1779402426318.png

Tja, niet veel over te zeggen eigenlijk.
Dat Opeth zou winnen hadden we waarschijnlijk allemaal wel verwacht, maar de overmacht waarmee is misschien toch nog enigszins verrassend te noemen.

1779405603086.png

Het volgende duel is er weer een om van te smullen:

1779402517766.png

My Dying Bride - Emperor:

Laatst bewerkt:
  • Haha
Waarderingen: MetalLimbo
Wat mij betreft wint Emperor vandaag

MDB heeft teveel line up changes gehad en vind ik maar een nummer van leuk

En ik weet dat Emperor ook niet volledig mijn ding is , maar de band is wel strak

En zodus heb ik gesproken. 10 punten voor Emperor

• Leuk
Waarderingen: BlackRamIndian
Ook hier weer twee geweldige bands.
My Dying Bride vreemd genoeg echter nog nooit live gezien, het komt er op een of andere manier maar niet van...
Mede daardoor zou ik dus veel blijer worden van een aankondiging van MDB dan van Emperor.

My Dying Bride - Emperor: 8-2

Users who are viewing this thread