Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
MDB had het een stuk lastiger met DB. Naar het einde toe kroop het weer wat dichter bijelkaar, maar echt spannend werd het niet meer.
Dat was wel anders bij Amenra vs. Opeth. Amenra nam al vroeg een aardige voorsprong, maar in de slotfase kwam Opeth weer sterk terug, en nam zelfs heel even de leiding over. Amenra counterde echter direct en pakte weer een gaatje. Dat werd op het allerlaatst nog een stuk kleiner, maar Opeth strandde uiteindelijk op slechts 6 punten.
En zo zijn de eerste 4 kwartfinalisten bekend:
De komende 3 dagen gaan we verder met de eenmalige verliezers in Ronde 5L én Ronde 6L, waaruit de overige 4 kwartfinalisten worden gekozen.
Next:
Emperor - Cradle Of Filth:
Heilung - Opeth:
Tiamat - Testament:
Dimmu Borgir - Lamb Of God:
Emperor - Cradle Of Filth: 4-6
Een hele lastige, maar neig toch naar COF, waar ik ook gewoon beter bekend mee ben.
Heilung - Opeth: 6-4
Ai ai ai...
Beide vrij unieke bands waar ik al meerdere magische shows van gezien.
Het is waarschijnlijk kansloos (en misschien juist daarom), maar ik ga toch voor Heilung, omdat die nog net wat unieker zijn qua beleving.
Tiamat - Testament: 10-0
Gothic/doom >> thrash voor mij.
Dimmu Borgir - Lamb Of God: 7-3
Pff, nog zo'n conundrum..
DB heeft dan wel een streep voor, want al vaker gezien én past uiteraard beter in een grote tent.
LOG kan ik waarschijnlijk na Alcatraz pas beter beoordelen.
Sorry sorry sorry sorry sorry sorry Opeth. Dankzij mijn verloren stem zijn jullie veroordeeld tot deze loserronde. Om het goed te maken nu weer 10 punten.
Sorry sorry sorry sorry sorry sorry Opeth. Dankzij mijn verloren stem zijn jullie veroordeeld tot deze loserronde. Om het goed te maken nu weer 10 punten.