GMM Marquee Bracket

Emperor - Death Angel: 0-10
Satyricon - Helmet: 5-5

Ken beide niet goed genoeg
Anthrax - DevilDriver: 10-0
Net de nieuwe single van Anthrax geluisterd. Wat een knaller! Die gaan dit jaar bewijzen dat ze daar horen te staan!
Dream Theater - Ayreon: 0-4
Dream Theater legt het voor mij tegen iedereen af. Ayreon ken ik niets van, maar krijg als NL-er sympathie punten.

• Leuk
Waarderingen: MetalLimbo en Joslittel
Emperor - Death Angel: 10-0
Satyricon - Helmet: 0-10
Dream Theater - Ayreon: 0-10

Satyricon - Helmet: 10-0
Dream Theater - Ayreon: 10-0

Emperor - Death Angel: 0-0
Satyricon - Helmet: 0-0
Anthrax - DevilDriver: 0-0

Emperor - Death Angel: 9-1
Beide ff kort opgezet omda k ze nie kenden. Maar dan is Satyricon wel een betere marquee band.
Anthrax - DevilDriver: 4-6
ook devildriver ff kort geluidterd. Meer omdat k Anthrax ene main band vind. Devildriver daarom t bonuspuntje.
Ayreon in de Marquee zou echt magisch zijn!

• Leuk
Waarderingen: MetalLimbo
Emperor - Death Angel: 0-10
Dream Theater - Ayreon: 4-6

Anthrax - DevilDriver: 0-10

Een dagje gemist, maar mooi om te zien dat Meshuggah en LOG in ieder geval gewonnen hebben.

Vind het nog steeds vreemd dat Helmet, Dream Theater of Ayreon in de running zijn als 'headliner' voor de Marquee.
Allemaal prima bands maar dan wel op een ander podium...
Huh, op welk podium zou je Ayreon dan liever zien?

Anthrax - DevilDriver: 0-10

Voor mij vier gemakkelijke keuzes vandaag, waar ik niet eens over na heb hoeven denken.

• Confetti
  • Pray
Waarderingen: MetalLimbo en Loek123
Emperor - Death Angel: 6-4
DA is meer m'ne meug, maar eerder MS band.
Satyricon - Helmet: 6-4
Idem reden #1
Dream Theater - Ayreon: 4-6
Idem reden #3

Ook maar eens naar DevilDriver geluisterd vanmorgen, dat bevestigt wel dat het inderdaad een goede Marquee headliner is. Heb ook wel een zwak voor Anthrax maar dat is wel meer een mainstage band.

Emperor - Death Angel: 10 - 0
Geen enkele twijfel

Satyricon - Helmet: 10 - 0
Geen enkele twijfel

Anthrax - DevilDriver: 7 - 3
Heel eerlijk, zou ik eerst dit topic bezocht hebben en dan pas het gmm topic, dan had ik de nieuwe single nog niet gehoord voor het stemmen en was het een 5-5, maar nu is mijn nieuwsgierigheid naar Anthrax gewekt dankzij hun nieuwe werkje.

Dream Theater - Ayreon: 0 - 10
Geen enkele twijfel, zolang ze in de wedstrijd zitten krijgt Ayreon sowieso 10 van mij. Blijft de beste show die ik ooit in de Marquee zag. (En hoort in mijn ogen ook gewoon in de grootste tent te staan, in het onwaarschijnlijke geval dat ze ooit terug komen)

Mooi dat door dit spel toch steeds meer mensen enthousiast worden voor Devildriver, is voor mij één van de gateway bands naar de extreme metal geweest. Hoop dat die eindelijk weer eens naar Europa komen, baal nog steeds van die Alcatraz cancel afgelopen jaar
Laatste keer dat die in Europa waren was 2018 geloof ik (2017 gingen die alle juni festivals af incl graspop en 2018 alle augustus festivals incl alcatraz en heb deze beiden tours gemist) maar het wil er de laatste jaren steeds maar niet van komen

Mooi dat door dit spel toch steeds meer mensen enthousiast worden voor Devildriver, is voor mij één van de gateway bands naar de extreme metal geweest. Hoop dat die eindelijk weer eens naar Europa komen, baal nog steeds van die Alcatraz cancel afgelopen jaar
Laatste keer dat die in Europa waren was 2018 geloof ik (2017 gingen die alle juni festivals af incl graspop en 2018 alle augustus festivals incl alcatraz en heb deze beiden tours gemist) maar het wil er de laatste jaren steeds maar niet van komen
Ja volgens mij was dat ook wel een van de intenties van @MetalLimbo bij deze opzet, dat de directe duels je toch wat meer triggeren om de onbekende bands eens aan te zetten. Daarom stem ik vaak wat later, dan heb ik toch even de tijd gehad om wat muziek te luisteren van sommige bands voor ik mijn oordeel vel. Dus dat aspect werkt voor mij wel goed tot nu toe :)

Emperor - Death Angel: 2-8
Dream Theater - Ayreon: 2-8

Users who are viewing this thread