GMM Marquee Bracket

Pendulum - Lamb Of God: 0-10
Niet om te gatekeeper, maar de ultieme Marquee headliner moet toch minimaal een metalband zijn. En Lamb of God is ook nog eens één van mijn favorieten

Soulfly - Stone Sour: 10-0
Jammer Corey, maar deze pak je helaas niet. Daar is Stone Sour toch een te alledaags bandje voor.

King Diamond - Tiamat: 10-0
Hail to the King!!

DevilDriver - Emperor: 0-10
Bij deze ga ik voor de legacy! En dat is De Devildriver toch echt niet.

• Leuk
Waarderingen: MetalLimbo
Pendulum - Lamb Of God: 10-0

Soulfly - Stone Sour: 7-3
King Diamond - Tiamat: 0-10

Poe, lastig. Sinds de eerste albums al fan van Pendulum maar LoG is voor mij toch meer een ultieme Marquee head dan Pendulum.

Soulfly - Stone Sour: 6-4

• Leuk
Pendulum - Lamb Of God: 10-0
Soulfly - Stone Sour: 0-1

Pendulum - Lamb Of God: 10-0 (heel lastige dit, maar die show was gewoon magisch)
Soulfly - Stone Sour: 3-7
DevilDriver - Emperor: 5-5

Serieus... Pendulum als Marquee headliner :rolleyes:, hoort eigenlijk helemaal niet in deze poll thuis.
En al zeker niet als competitie voor LOG, maar dat is mijn mening.

DevilDriver - Emperor: 5-5

• Thinking
Bekijk bijlage 19761

Morele winnaars: @BlackRamIndian , @Chiel , @Jimmeh07 , @Mark's Kal , @nikita , @Special Monkey
(Sorry @Koekdoos , toch weer op de verkeerde paarden gewed.. 💁‍♂️;)🐴🐴)

Zoals verwacht 2 landslides en 2 spannende duels, al leverden ook die richting het eind alsnog een duidelijke winnaar op.

Bekijk bijlage 19762

Next:

Bekijk bijlage 19763

Pendulum - Lamb Of God:
Soulfly - Stone Sour:
King Diamond - Tiamat:
DevilDriver - Emperor:
Mastodon eruit!? Damn, ik dacht dat die sowieso aan het langste eind zouden trekken... Had mij overigens hiervoor nog niet gerealiseerd dat deze afvallers zich ook in de loser bracket gaan mengen hierna, dat wordt nog wat. Mijn eerdere lijstje van 4 favorieten die ik uit de loser bracket wel naar de kwartfinale wilde brengen was dus wat voorbarig, Mastodon en Heilung dingen ook zeker mee naar die positie. En er gaat dus nog meer moois in die kant van het spel terechtkomen. Taai...

• 100
Pendulum - Lamb Of God: 10-0 (Pendulum was absurd en ik denk dat LoG beter als headliner mainstage staat)
Soulfly - Stone Sour: 2-8

• Leuk
Soulfly - Stone Sour: 0-10
King Diamond - Tiamat: 6-4
DevilDriver - Emperor: 3-7

Pendulum - Lamb Of God: 2-8
Toch twee voor het legendarische feestje, maar daar blijft het bij.

Stone Sour vind/vond ik toch iets te min voor een marquee HL, eerder een overdag op de main

King Diamond - Tiamat: 5-5
Moeilijke. Van beide niet heel erg grote fan, maar ook absoluut geen tegenstander. Dus maar op gelijkspel gehouden.

DevilDriver - Emperor: 4-6
Dit zou eigenlijk een gelijkspel opleveren, maar Black en marquee horen samen als peper en zout, vandaar het puntje voordeel.

Mastodon eruit!? Damn, ik dacht dat die sowieso aan het langste eind zouden trekken... Had mij overigens hiervoor nog niet gerealiseerd dat deze afvallers zich ook in de loser bracket gaan mengen hierna, dat wordt nog wat. Mijn eerdere lijstje van 4 favorieten die ik uit de loser bracket wel naar de kwartfinale wilde brengen was dus wat voorbarig, Mastodon en Heilung dingen ook zeker mee naar die positie. En er gaat dus nog meer moois in die kant van het spel terechtkomen. Taai...
Haha, ik had daar zelf op dat moment ook niet meer aan gedacht, keek toen alleen naar de eerste 32 afvallers.
Uiteindelijk komen op 4 na alle bands terecht in de loser bracket, om te strijden om 4 kwartfinaleplekken.

• Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal
Haha, ik had daar zelf op dat moment ook niet meer aan gedacht, keek toen alleen naar de eerste 32 afvallers.
Uiteindelijk komen op 4 na alle bands terecht in de loser bracket, om te strijden om 4 kwartfinaleplekken.
Juist, nouja, dat gaat wel voor gelijkere matches zorgen in die kwartfinales dan waarschijnlijk. Toch grappig dat je gaandeweg zo'n spel pas echt gaat merken welk effect de vooraf opgestelde regels hebben, net als dat je de meeste bordspellen pas echt gaat leren als je het speelt, hoe vaak je het spelregel boekje er ook op naslaat van tevoren 😅

• Leuk
Soulfly - Stone Sour: 7-3
King Diamond - Tiamat: 8-2
DevilDriver - Emperor: 1-9

Pendulum - Lamb Of God: 8-2
Zeer spijtige loting. Hadden beide een ander gehad was het wss volle 10 punten voor die band geweest. Maar vind Pendulum dan toch een betere Marquee HL en zoals vele al zeggen LoG een goede main band.
Soulfly - Stone Sour: 9-1
Stone sour toch meer een Main band imo

• Leuk
Pendulum - Lamb Of God: 1-9
Soulfly - Stone Sour: 4-6
King Diamond - Tiamat: 3-0
DevilDriver - Emperor: 1-9

Pendulum - Lamb Of God: (min-5) - 5
Dit is het beste van twee werelden. Pendulum wil ik keiharde minpunten geven en Lamb of God keiharde pluspunten.

Soulfly - Stone Sour: 0-10
Stone Sour maakt naar mijn mening heerlijke muziek.

King Diamond - Tiamat: (min-10 - 0)
Als ik gekrijs wil horen, ga ik wel naar Guns N’ Roses. Daar heb ik King Diamond niet voor nodig.

Emperor is gewoon een echte Marquee-headliner.

• Leuk

Soulfly - Stone Sour: 6-4
Pijnlijke clash. De tribale metal wint het.

DevilDriver - Emperor: 5-0

Soulfly - Stone Sour: 4-6

Users who are viewing this thread