GMM Marquee Bracket

Mercyful Fate - Iced Earth: 0-10 (genoeg over gezegd al, de stem is voor de muziek)
Testament - Therion: 0-10
Immortal - Bloodbath: 5-5
Morbid Angel - Helmet: 5-5

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Mercyful Fate - Iced Earth: 0-10
Testament - Therion: 1 - 9
Immortal - Bloodbath: 9 - 1

Mercyful Fate - Iced Earth: 10-0
Testament - Therion: 10-0
Immortal - Bloodbath: 1 - 9
Morbid Angel - Helmet: 4-6

Immortal - Bloodbath: 0-10
Morbid Angel - Helmet: 0-10

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Mercyful Fate - Iced Earth: 6 - 4
Testament - Therion: 0 - 10
Immortal - Bloodbath: 4 - 6
Morbid Angel - Helmet: 6 - 4

Immortal - Bloodbath: 0-10
Morbid Angel - Helmet: 10-0

Immortal - Bloodbath: 5-6

Immortal - Bloodbath: 5-6
Stop No GIF by Bouygues Telecom

4-6 of 5-5? ;)

Testament - Therion: 0-0
Immortal - Bloodbath: 10-0
Morbid Angel - Helmet: 0-0

Immortal - Bloodbath: 3-7
Morbid Angel - Helmet: 2-8

Mercyful fate - iced earth: 2-8
Dzu zeg, deze twee winnen met heel veel overschot van al de rest hier, k*tloting. Maar dan wint Iced Earth het. Magische optredens en ik vind de King nog beter met King Diamond.

Testament - therion: 2-4

Immortal - bloodbath: 8-2

Morbid Angel - Helmet: 3- min7

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Immortal - Bloodbath: 0-0
Laat ik aan de kenners.

Morbid Angel - Helmet: 0-0
Op basis van het enige nummer wat ik van Helmet ken is het niet eerlijk om hier een keus in te maken.

Ben het verder wel met @Dr. Hannibal eens dat we het breder moeten trekken als alleen persoonlijke smaak. We kiezen uiteindelijk voor de ultieme Marquee headliner. En dat hoef echt niet een favoriet van mij te zijn.

• Leuk
Waarderingen: saurus en Dr. Hannibal
De albums van Iced Earth grijsgedraaid. Easy win.

Testament - Therion: 7-3
Lastige. Testament zou ik hier liefst nog eens meepakken.

Immortal - Bloodbath: 1-1
Hier geen mening over.

Morbid Angel - Helmet: 6-4
Morbid Angel in een ver verleden nog in Dublin gezien. Die nostalgie wint het dan weer van de nostalgie naar Unsung.

Ben het verder wel met @Dr. Hannibal eens dat we het breder moeten trekken als alleen persoonlijke smaak. We kiezen uiteindelijk voor de ultieme Marquee headliner. En dat hoef echt niet een favoriet van mij te zijn.

Ik kies toch vooral welke band ik het leukst vind. Argumenten als te groot of te klein voor de Marque, kan ik ook weinig mee.

• Leuk
Waarderingen: saurus
dan is het toch gewoon een 'wat is je favoriete band' spel?
neem zelf wel mee hoe goed het past bij de marquee.
net zoals ik bv. Slipknot geen punten geef in een pukkelpop/lowlands spel zou ik een punk band ook niet snel punten geven in een marquee spel

• Leuk
Waarderingen: Piebe71
Ik kies toch vooral welke band ik het leukst vind. Argumenten als te groot of te klein voor de Marque, kan ik ook weinig mee.
dan is het toch gewoon een 'wat is je favoriete band' spel?
neem zelf wel mee hoe goed het past bij de marquee.
net zoals ik bv. Slipknot geen punten geef in een pukkelpop/lowlands spel zou ik een punk band ook niet snel punten geven in een marquee spel
Mja, al deze argumenten kunnen en mogen meespelen, of niet natuurlijk. 💁‍♂️
Is natuurlijk ook lastig te controleren.. 😅

Maar aangezien in de regels staat 'met het oog op verleden, heden en toekomst', zijn vele interpretaties mogelijk.
Of een band te groot/klein is of bij een bepaald podium past, kan uiteraard met de jaren veranderen.

• Leuk
Waarderingen: saurus en Piebe71
Als Metallica in deze lijst zou staan als hypothetisch voorbeeld als band die ooit de headliner had geheadlined. Dan zou je ze nu toch niet de ultieme Marquee headliner noemen? Want dan weet je ook dat dat niet realistisch is.
Dan geldt toch meer welke bands de meest legendarische optredens in de Marquee hebben neergezet en dat nu nog zouden kunnen. Dus bands die niet te ver naar beneden zijn gezakt of die de Marquee simpelweg zijn ontgroeid.
De hurt/Heal spellen waren volgens mij meer gestoeld op persoonlijke favorieten/nachtmerries. Dat was toch ook de reden dat BMTH in de nacht eruit werd geknikkerd met de beruchte Coupe. Trouwens nog steeds trots op dat ik daar deel van uit mocht maken😉

Edit: bovenstaand relaas is uiteraard gewoon mijn mening en doet niets af van de verloop van het spel. Dus ga gewoon zo door zou ik zeggen🤗

• Pray
  • Haha
Waarderingen: Projunk en Dr. Hannibal

Users who are viewing this thread