GMM Marquee Bracket

Ik heb vooral een uitgesproken top drie bij de lijst die het niet gehaald heeft in de eerste ronde:
1) Iced Earth
2) Mercyful Fate
3) Blind Guardian
En dan eerder een gedeelde vierde plaats met Primus - Ministry

• Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal
Blind Guardian is een fantastische band, een van mijn favoriete bands van dit hele spel, maar vind het toch een veel logischere jupiler head of mainstage band ipv marquee headliner

Lijkt me typisch iets dat nooit meer zal gebeuren met de veranderde podiumindeling

Amon Amarth - Carcass: 10-0
Exodus - Saxon: 0-10
Danzig - Sick Of It All: 5-5
Abbath - Pennywise: 5-5

Blind Guardian is een fantastische band, een van mijn favoriete bands van dit hele spel, maar vind het toch een veel logischere jupiler head of mainstage band ipv marquee headliner

Lijkt me typisch iets dat nooit meer zal gebeuren met de veranderde podiumindeling

Dat wel ja, daarom dat ik ze toch ook maar op 3 heb gezet in mijn favorietenlijstje. Want hun meest memorabele optreden voor mij was toch aan die Jupiler Stage. Terwijl dat bij Iced Earth en Mercyful Fate wel in de Marquee was.

• Leuk
Waarderingen: Loek123 en Dr. Hannibal
Exodus - Saxon: 0-10
Abbath - Pennywise: 5-5

Amon amarth - carcass 5-5
Van beide al genoeg topshows gezien dus wil niet kiezen.
Exodus - saxon 10-0
Exodus in de marquee altijd feest
Danzig - sick of it all 2-8
Dan liever een feestje met sick of it all.
Abbath - pennywise 9-1
Penywise 1 punt voor de sfeer, abath dinsdag nog gezien en hij was geweldig kan zo de marquee in.

Amon Amarth - Carcass: 0 - 10
Exodus - Saxon: 0 - 10
Danzig - Sick Of It All: 10 - 0
Abbath - Pennywise: 10 - 0

Exodus - Saxon: 1-0
Danzig - Sick Of It All: 1-0
Abbath - Pennywise: 1- 0

Redelijk duidelijk dat ik hier wel een paar terechte verliezers zie.

Exodus - Saxon: 10-0
Danzig - Sick Of It All: 0-10
Abbath - Pennywise: 10-0

No brainer voor mij

Exodus - Saxon: 0-0
Geen van beide ooit echt naar geluisterd, dus totaal geen mening om mij op te baseren

Danzig - Sick Of It All: 0-0
Beetje zoals hierboven, ik ken geen van beide goed genoeg om een mening te vormen

Abbath - Pennywise: 6-4
Omdat ik toch meer van de metal ben dan de punk, maar toch 4 voor Pennywise omdat ze wel een belangrijk deel van mijn introductie in gitaren waren met Bro Hymn

Exodus - Saxon: 3-3
Danzig - Sick Of It All: 1-5
Abbath - Pennywise: 7-3

Exodus - Saxon: 6 - 14
Stop No GIF by Bouygues Telecom

Ik ga er maar vanuit dat dit 6-4 hoort te zijn.. ;)

• Haha
Waarderingen: InsaniTiny
Haha mooi dit, we delen een naam maar je kiest ook een directe tegenstander van een naam van mijn lijstje 😅 een van ons gaat dus sowieso vandaag al teleurgesteld worden
Haha, nou. Je mag Abbath van mij hebben hoor ;)

Zoals je denk ik wel weet ben ik sowieso niet de grootste metal liefhebber. Getuige ook de vele 0-0 die ik uitdeel als het me echt niks zegt. Maar goed, met beperkte kennis en 2x een dagje Graspop op zak wil ik me er wel lekker tegenaan bemoeien en heb ik zeker ook wel de favorietjes erin. Ik ben het helemaal met @Koekdoos eens dat Blind Guardian de naam is die door moet in ronde 2, nu maar hopen dat die niet tegen Primus moet.

Mooi, Jos heeft al een hoop gezegd waar ik het mee eens ben, dus dat scheelt weer.

Geen enkele twijfel

Exodus - Saxon: 10-0
Exodus heeft toch een paar leuke klassiekers zoals Toxic Waltz en heb leuke herinneringen aan Marquee sets van hun. Saxon heb ik zelf niks mee.

Danzig ken ik amper en de andere heb ik weinig mee.

Abbath - Pennywise: 8-2
Abbath is een levende legende/black metal mascotte. Twee puntjes voor Fuck Authority en het legendarische optreden in de Grolsch tent op Lowlands van 20 jaar geleden.

• Wow
Waarderingen: Joslittel

Users who are viewing this thread