GMM Marquee Bracket

Bij gelijkspel allebei naar de herkansing?
Eh, nog niet over nagedacht eigenlijk.. 😅
Penalties? 💁‍♂️

Football Fail GIF by DAZN Belgium

• Haha
Waarderingen: Piebe71, saurus en Paddy
Bloodbath - King Diamond: 2-8
Stone Sour - Down: 10-0
Nevermore - Marduk: 10-0
Helmet - Dimmu Borgir: 8-2

Bloodbath - King Diamond: 10-0
Ik vind beide bands eigenlijk helemaal niks, maar die stem van King Diamond trek ik totaal niet. Zijn andere band Mercyful Fate zal ook nog wel in het spel zitten? Deze groep heeft nog wel iets van een gun-factor, maar zal ook niet hoog op de schaal van Rockbeer belanden.

Voor Down geldt een soort van anti-stem. Pantera past als band nog wel in mijn straatje, maar ik heb helemaal niks met nazi’s en om principiële redenen zie ik dus af van het uitdelen van punten aan Phil H. Anselmo.
Maar los van dat vind ik Stone Sour ook gewoon een prima bandje en zou ik ze zeker gaan checken op Graspop als ze nog worden toegevoegd.

Nevermore - Marduk: 3-7
Een spannend duel tussen twee sterke bands. Het feit dat ik de Marquee als tempel van de black-metal beschouw, geeft Marduk net een streepje voor op Nevermore.

Helmet - Dimmu Borgir: 0-10
We hebben het hier over een Marquee contest. Dimmu Borgir beschouw ik als absolute grootheid binnen de black-metal en wie meer dan Dimmu Borgir verdient het dan om de Marquee te headlinen? Helmet in elk geval niet, mede omdat ik hun muziek ook niet lust.

We hebben het hier over een Marquee contest. Dimmu Borgir beschouw ik als absolute grootheid binnen de black-metal en wie meer dan Dimmu Borgir verdient het dan om de Marquee te headlinen? Helmet in elk geval niet, mede omdat ik hun muziek ook niet lust.
Wat ik over het algemeen wel belangrijk vind om te beseffen: vroeger waren er twee marquees waarbij de tweede marquee vooral gericht was op punk en hardcore. Maar die stage is eigenlijk tegenwoordig de Jupiler stage. En inderdaad, de marquee nu is vooral voor de extremere metal genres: black en death. En hier en daar wat thrash

• Leuk
Waarderingen: Rockbeer
Wat ik over het algemeen wel belangrijk vind om te beseffen: vroeger waren er twee marquees waarbij de tweede marquee vooral gericht was op punk en hardcore. Maar die stage is eigenlijk tegenwoordig de Jupiler stage. En inderdaad, de marquee nu is vooral voor de extremere metal genres: black en death. En hier en daar wat thrash
Dat is inderdaad wel een belangrijke toevoeging. Ik heb eigenlijk nooit de Marquee 2 meegemaakt.

• Leuk
Waarderingen: won666
Dat is inderdaad wel een belangrijke toevoeging. Ik heb eigenlijk nooit de Marquee 2 meegemaakt.
Ik had de Marquee II natuurlijk ook wel uit het spel kunnen laten, dat had een hoop punk/hardcore namen gescheeld. 😅
Maar dan hadden ook wel wat mooie (Marquee-)namen ontbroken, zoals:
  • Airbourne
  • Arch Enemy
  • Danzig
  • Death Angel
  • DevilDriver
  • Down
  • Morbid Angel
  • Soulfly
  • Stone Sour
  • Stratovarius
  • Therion
Vond ik toch wel jammer. :)

Eh, nog niet over nagedacht eigenlijk.. 😅
Penalties? 💁‍♂️

Football Fail GIF by DAZN Belgium
Meestal is het dan wie de meeste hoge scores heeft gehaald. Dus wie heeft de meeste keer 10 punten gehaald. Is dat gelijk: wie heeft de meeste keren 9 punten gehaald etc.

Zo werkt de medaillespiegel bij de Olympische Spelen ook. Als je 2 gouden medailles hebt als land, en het andere land 0 of 1 maar wel 10 zilveren en 10 brons, als eerste telt dan het altijd gouden medailles. En dan kom jij met 2 gouden hoger staan dan de ander met 21 medailles.

Meestal is het dan wie de meeste hoge scores heeft gehaald. Dus wie heeft de meeste keer 10 punten gehaald. Is dat gelijk: wie heeft de meeste keren 9 punten gehaald etc.

Zo werkt de medaillespiegel bij de Olympische Spelen ook. Als je 2 gouden medailles hebt als land, en het andere land 0 of 1 maar wel 10 zilveren en 10 brons, als eerste telt dan het altijd gouden medailles. En dan kom jij met 2 gouden hoger staan dan de ander met 21 medailles.
Dat klinkt inderdaad prima, laten we dat maar aanhouden. :)(y)

Bloodbath - King Diamond: 0-10
Nevermore - Marduk: 0-10
Helmet - Dimmu Borgir: 0-10

• Verdrietig
Waarderingen: Dr. Hannibal
Bloodbath - King Diamond: 0-10
100% De King

Stone Sour - Down: 5-5
Lastig kiezen. Vind ze allebei goed
Nevermore - Marduk: 5-5

Never More ken ik eigenlijk niet, Marduk vind ik sowieso 3x niks

Helmet - Dimmu Borgir: 10-0
Hey man! Nice Shot! Dimmu heb ik helemaal niets mee.

• Verdrietig
Waarderingen: Dr. Hannibal
Bloodbath - King Diamond: 3-7
Stone Sour - Down: 0-0 (Maak er maar 5-5 van voor de bracket maar deze mogen er beiden zsm uit van mij. Vervelende mannen.)
Helmet - Dimmu Borgir: 6-4

• Leuk
Waarderingen: MetalLimbo
Bloodbath - King Diamond: 3-7
Stone Sour - Down: 0-0 (Maak er maar 5-5 van voor de bracket maar deze mogen er beiden zsm uit van mij. Vervelende mannen.)
Helmet - Dimmu Borgir: 6-4
0-0 (of 1-1, 2-2...) mag eigenlijk best, hoor. :)
Heeft verder geen enkele invloed op de uitslag, maar het kan natuurlijk wel symbolisch gebruikt worden ofzo.
Je mag dus in principe maximaal 10 punten uitdelen, minder mag ook.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: InsaniTiny en Joslittel
Bloodbath - King Diamond: 7-3
Stone Sour - Down: 0-10
Helmet - Dimmu Borgir: 2-8

Ik had de Marquee II natuurlijk ook wel uit het spel kunnen laten, dat had een hoop punk/hardcore namen gescheeld. 😅
Maar dan hadden ook wel wat mooie (Marquee-)namen ontbroken, zoals:
  • Airbourne
  • Arch Enemy
  • Danzig
  • Death Angel
  • DevilDriver
  • Down
  • Morbid Angel
  • Soulfly
  • Stone Sour
  • Stratovarius
  • Therion
Vond ik toch wel jammer. :)
Mooie tijden met 2 marquees.
En dan speelde beide marquees tegelijk en mainstage en metaldome die tegelijk speelden had je veel sneller je tijdschema gemaakt.

Bloodbath - King Diamond:0-10
Stone Sour - Down: 8-2
Nevermore - Marduk:5-5
Helmet - Dimmu Borgir: 2-8

Voor mij zijn Diamond , stone sour ek dimmu gewoon bands die een leuke show hebben neergezet en toffe muziek maken.

Bij nevermore en maruk heb ik niet echt een mening over dus laat ik over aan anderen.

Users who are viewing this thread