Gent Jazz 2025

• Onderwerp starter Onderwerp starter slyke
  • Startdatum Startdatum
Soulwax vervangt Massive Attack.
Topband, maar hun stijl is zowat het tegenovergestelde van jazz :)

Heb zelf dit weekend trouwens impulsief een ticket gekocht voor de slotdag, volgende week zaterdag, met Benjamin Clementine en Kamasi Washington. Zin in!

Heel hard balen van Massive Attack. Vorig jaar ook moeten missen op de Lokerse.

En dan wéér Soulwax. Vorig jaar 2 keer gezien, nu geskipt op RW omdat ik het wel gezien heb en staan ook nog eens op de Lokerse dag waarvoor ik tickets had. Je gooit een steen op een festival en het valt op Soulwax.

Plus, knap wat de Soulwax mannen doen. Maar het doet me niet echt zo veel. Louter persoonlijk.

• Geweldig
Waarderingen: b_giel
Wat zijn als je vanuit richting Antwerpen komt de beste park en ride garages rond Gent met vrije plaatsen en snelle trams of bussen naar de Bijloke site (Gent Jazz). Kan je na 23.30h nog een tram of bus terugnemen naar de park en ride?

Wat zijn als je vanuit richting Antwerpen komt de beste park en ride garages rond Gent met vrije plaatsen en snelle trams of bussen naar de Bijloke site (Gent Jazz). Kan je na 23.30h nog een tram of bus terugnemen naar de park en ride?
Ik heb vorig jaar aan de Watersportbaan geparkeerd. Genoeg plek, en goedkoop. Is wel een twintig minuutjes stappen na afloop.

Users who are viewing this thread