Gaming

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Jullie zijn een weekje te vroeg. Woensdag 1 september worden de games bekend gemaakt. Vanaf de 7e zijn ze beschikbaar.
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.930
1.705
Echt? Da’s niet de eerste woensdag van de maand. Dus zelfs Sony kun je niet meer vertrouwen… ?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Ha nee 1x in de zoveel tijd is het een weekje later. Games zijn sowieso altijd de eerste dinsdag van de maand beschikbaar.

Geruchten zeggen dat het the Medium en Tony Hawk worden al heeft de developer van Medium geroepen dat dat niet zo is.

Vind dit jaar tot nu toe de Plus games bijna elke maand wel erg sterk. Vooral enorm vermaakt met Oddworld.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Ha nee 1x in de zoveel tijd is het een weekje later. Games zijn sowieso altijd de eerste dinsdag van de maand beschikbaar.

Geruchten zeggen dat het the Medium en Tony Hawk worden al heeft de developer van Medium geroepen dat dat niet zo is.

Vind dit jaar tot nu toe de Plus games bijna elke maand wel erg sterk. Vooral enorm vermaakt met Oddworld.
Je kan inderdaad nergens meer op vertrouwen :( die leak is idd weerlegd. Ben benieuwd waar ze mee komen. Laatste twee maanden waren voor mij wel zwak, zeker deze maand.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Lees er ook net een artikel over. Was niet de enige die woensdag klaar zat blijkbaar is. De theorie is nu dat Sony de bekendmaking op de woensdag voor de eerste dinsdag van de maand doet. 9 van de 10 keer is dat ook de laatste woensdag van de maand behalve nu. Dus volgende week woensdag nieuws!

Doe mij maar de enige Uncharted die er nog niet bij zat of NieR.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Tony Hawk zou ik wel blij mee zijn. PS plus is voor mij nu een beetje nog hit en mis in die maanden dat ik het heb. Maar voor dat bedrag moet je eigenlijk ook niet klagen. De PS classcis zijn gewoon allemaal harstikke tof, maar daar had ik voor mijn aankoop al een hoop games van in de collectie. Benieuwd of ze die nog een keer gaan uitbreiden?

Ik heb een flinke poos zitten twijfelen over die tennis game, nu heb ik hem via PS plus en ben eerlijk gezegd dat ik zelf geen € 40,00 voor die game heb neergelegd. A Plague's Tale vond ik heel tof en ik heb me ook verrassend veel vermaakt met Wrecktfest.

Moet zeggen dat ik ook iedere maand er naar uitkijk. Het is weer een maand een cadeautje open pakken. Verder ben ik weer even helemaal vertrokken in die update van Ghost of Tsushima. De constructie van € 30,- bij betalen was een beetje vreemd, maar geen spijt van tot nu toe.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Nu lees ik:

• Overcooked! All You Can Eat (PS5)
• Hitman 2 (PS4)
• Predator: Hunting Grounds (PS4)

Hitman 2 is fucking nice voor de gene die hem nog niet hebben. Plat gespeeld hier.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Nu lees ik:

• Overcooked! All You Can Eat (PS5)
• Hitman 2 (PS4)
• Predator: Hunting Grounds (PS4)

Hitman 2 is fucking nice voor de gene die hem nog niet hebben. Plat gespeeld hier.
Dat zou een uitstekende kans zijn om Hitman weer eens een kans te geven. Ben niet zo gek op stealth games maar recensies zijn wel steeds goed.
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.930
1.705
Hitman 2. Heel wat uurtjes in zitten. Ook omdat je voor de trophy's heel Hitman 1 nog een keer moet doen.

Die sniper missies zijn wel lastig om compleet te maken vind ik. Is ook het enige wat ik nog moet...
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Bovengenoemde lijst lijkt te gaan kloppen.

Ik heb geen idee wat ik met Overcooked aan moet. Als ik daar een trailer of zelfs gameplay van bekijk snap ik nog steeds niet wat ik er mee moet.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.398
3.360
Bovengenoemde lijst lijkt te gaan kloppen.

Ik heb geen idee wat ik met Overcooked aan moet. Als ik daar een trailer of zelfs gameplay van bekijk snap ik nog steeds niet wat ik er mee moet.
Haha ik post hier eigenlijk nooit. Maar Overcooked is echt een briljant spel. Wel zo'n spel wat ik alleen met anderen speel, in m'n eentje vind ik het niet zo. Maar de chaos als je samen speelt is heerlijk. Aanrader ook om met kinderen, neefjes, nichtjes etc te doen.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Nou ze zijn eindelijk bekend. De leak met oa Hitman klopt. Het filmpje van Hitman zag er eigenlijk wel tof uit. De basis is stealth maar het is vooral zo creatief mogelijk omleggen. Klopt dat een beetje?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Ja is een geweldige toevoeging als je hem nog niet hebt. Ik heb er veel uren in kunnen stoppen. Misschien is het niet voor iedereen weggelegd. Maar ik vind de pacing in de game heerlijk. Je kan in het begin vrij rustig de boel plannen zonder per direct overal aangevallen te worden. Ook vond ik het enorm leuk om zoveel mogelijk wegen te zoeken om iets uit te voeren. En dat levert tevens nog leuke rewards op ook. Ik kan alle levels zo'n beetje dromen.

Voor mij is dit een mindere maand gok ik. Want Hitman is dus al in mijn bezit en ruim uitgespeeld. Overcooked lijkt me niet echt iets voor mij. Predator lijkt me een game die al 1000x is gemaakt en waarschijnlijk in 900 gevallen dat beter gedaan is.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Volgens mij is Hitman 1 automatisch ook gratis ingame te downloaden als je 2 hebt toch? Of klopt dat niet meer?
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Ja is een geweldige toevoeging als je hem nog niet hebt. Ik heb er veel uren in kunnen stoppen. Misschien is het niet voor iedereen weggelegd. Maar ik vind de pacing in de game heerlijk. Je kan in het begin vrij rustig de boel plannen zonder per direct overal aangevallen te worden. Ook vond ik het enorm leuk om zoveel mogelijk wegen te zoeken om iets uit te voeren. En dat levert tevens nog leuke rewards op ook. Ik kan alle levels zo'n beetje dromen.

Voor mij is dit een mindere maand gok ik. Want Hitman is dus al in mijn bezit en ruim uitgespeeld. Overcooked lijkt me niet echt iets voor mij. Predator lijkt me een game die al 1000x is gemaakt en waarschijnlijk in 900 gevallen dat beter gedaan is.
Cool! Ik word zo langzaam aan wel enthousiaster over Hitman. Ik ga 'm een kans geven denk ik. Het is dat Valhalla zo'n ziek grote game is (en de laadtijden op ps4 gigantisch) waardoor ik daar nog ff mee bezig ben. Wil daarna denk ik starten met Mass Effect Legendary. Heb die games in het verleden nooit gespeeld dus een mooie kans om die nu eens mee te pakken.

En ik ben ook wel een beetje klaar met steeds die multiplayer games erbij. Of klonen van Fortnite of een andere net niet game.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Mass Effect Legendary is mijn GOTY. Nooit eerder de ME games gespeeld en die zijn echt waanzinnig. Deel 2 is misschien wel 1 van de leukste games die ik ooit heb gespeeld.
 
  • Geweldig
Waarderingen: Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Mass Effect Legendary is mijn GOTY. Nooit eerder de ME games gespeeld en die zijn echt waanzinnig. Deel 2 is misschien wel 1 van de leukste games die ik ooit heb gespeeld.
Waarom zijn er zoveel leuke games en zo weinig tijd om zo allemaal te spelen?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Jep daar heb ik ook weinig mee. Ik ga overcooked wel uitproberen overigens want ik lees er toch veel positieve dingen over. Maar het ziet er voor mij nog steeds uit als "geinig" spelletje voor op de tablet en niet een volwaardig PS5 titel, maar goed.

Ik heb gisteren de mainstory voor Ghost Of Tsushima weer eens uitgespeeld en heel het origineel eiland volledig vrij gespeeld. Nu ga ik aan de slag met het nieuwe eiland en dus de DLC
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken