Forum feedback

Beste

Desondanks ik klik op "aangemeld blijven" moet ik regelmatig toch opnieuw inloggen als ik naar een andere website ga en later terug keer op het forum. Ik gebruik een desktop met chrome. Heeft iemand anders hier nog last van? Is er een oplossing? op mijn gsm ervaar ik dit probleem niet

• Leuk
Waarderingen: Metalhead Liam
Beste

Desondanks ik klik op "aangemeld blijven" moet ik regelmatig toch opnieuw inloggen als ik naar een andere website ga en later terug keer op het forum. Ik gebruik een desktop met chrome. Heeft iemand anders hier nog last van? Is er een oplossing? op mijn gsm ervaar ik dit probleem niet
dit heb ik inderdaad ook, vooral op apparaten waar Chrome op zit. Zal even kijken of dit met Firefox bijvoorbeeld ook zo is.

Bij mij zijn alle functies in het antwoordenvak uitgeschakeld (dus vet,- en dikgedrukt typen, de 3 verticale stipjes, het paperclipje en de afbeelding). Hebben meer mensen hier last van?

Bij mij zijn alle functies in het antwoordenvak uitgeschakeld (dus vet,- en dikgedrukt typen, de 3 verticale stipjes, het paperclipje en de afbeelding). Hebben meer mensen hier last van?
Bij mij geen probleem op laptop en telefoon (beide op Chrome).

• Leuk
Waarderingen: AngieH
Je hebt niet dat icoontje rechtsboven per ongeluk aangeduid? Want dan verdwijnen die functies idd, zie mijn screenshot hieronder

IMG_8275.jpeg

Zijn al die topics echt aangemaakt door Festileaks of is het spam? Zitten een aantal bij die imo ook prima in het overige festivals topic passen. Zo'n Untold festival in Roemenië bv. Heeft dat nou een eigen topic nodig?

Vraag hebben we eerder gekregen. Gaan eer weer naar kijken. MIsschien zijn er nu wel oplossingen :)
Ik zou ook wel heel blij worden van een dark mode! :cool:
Enig zicht daarop?

Doe het nu met een browser extensie, maar dat is niet echt ideaal (zo zijn bv. highlights ook zwart, dus die zie je dan niet.. ;)).

Users who are viewing this thread