Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Desondanks ik klik op "aangemeld blijven" moet ik regelmatig toch opnieuw inloggen als ik naar een andere website ga en later terug keer op het forum. Ik gebruik een desktop met chrome. Heeft iemand anders hier nog last van? Is er een oplossing? op mijn gsm ervaar ik dit probleem niet
Desondanks ik klik op "aangemeld blijven" moet ik regelmatig toch opnieuw inloggen als ik naar een andere website ga en later terug keer op het forum. Ik gebruik een desktop met chrome. Heeft iemand anders hier nog last van? Is er een oplossing? op mijn gsm ervaar ik dit probleem niet
Bij mij zijn alle functies in het antwoordenvak uitgeschakeld (dus vet,- en dikgedrukt typen, de 3 verticale stipjes, het paperclipje en de afbeelding). Hebben meer mensen hier last van?
Bij mij zijn alle functies in het antwoordenvak uitgeschakeld (dus vet,- en dikgedrukt typen, de 3 verticale stipjes, het paperclipje en de afbeelding). Hebben meer mensen hier last van?
Zijn al die topics echt aangemaakt door Festileaks of is het spam? Zitten een aantal bij die imo ook prima in het overige festivals topic passen. Zo'n Untold festival in Roemenië bv. Heeft dat nou een eigen topic nodig?
Ik zag ook dat mijn titel ineens was veranderd in "Kenner". Ik schoot al helemaal in de stress, omdat ik dacht, shit wat bedoelen ze en waar verwachten ze dan van waar ik de kenner van ben.
Via de browser (Safari) zijn er precies wat problemen met het forum. Krijg de lay-out niet meer gefixt zelfs na herladen/ opnieuw opstarten Bekijk bijlage 22614