Festileaks Festival Draft VIII

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.463
4.245
Ze speelden deze zomer op Graspop een fantastische show, die enkel lovende recensies opleverde. In Polen mochten ze zelfs voor minstens 200 000 man spelen. Voormalig bekend onder de naam Steak Number 8, maar hun naamsverandering naar Stake heeft hen geen windeieren gelegd. O ja hun nieuwe plaat is wederom een knaller (https://www.dansendeberen.be/2022/09/30/stake-love-death-decay/). Volgende zomer mogen ze bij ons op Rock Blomberghen hun zegetocht verderzetten. The sea is dying, maar Stake zal geen boot nodig hebben om de wei tot leven te wekken!
@Oasiss @Rikkie
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Nice, ik twijfelde nog.. Merol of Stake. Blijkbaar was die show op PKP ook echt legendarisch.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Op JozzFest is ook ruimte voor wat muzikale luchtigheid. Deze Duitsers zijn inmiddels de vice-koningen van de Tanzmetal. Headliner in Duitsland en de status in de rest van Europa groeit. Wij kunnen ze erg waarderen en geven Eisbrecher daarom graag een plek op de mainstage van Jozzfest. Dat wordt ff lekker doorstampen!


@ThijsDB
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
De volgende boeking voor JozzFest is een band die de organisatie vrij recent pas echt goed heeft leren kennen. In een intens warme Baroeg was dit een van de beste optredens van het jaar. Wat een harde en intense performance! Deze progressieve/post black metal band krijgt langzaam de erkenning die het verdiend. Diepe teksten over oa de natuur en de mensheid, ze noemen zichzelf ook een collectief met aangesloten kunstenaars. Kortom. Deze band raakt op meerdere manieren. Op JozzFest wordt dit hun doorbraakshow. The Ocean komt erbij op JozzFest en daar zijn we heel blij mee.


@Rikkie
 

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.463
4.245
Een iets meer controversiële band onder de metal elite, maar een van de bands, die mij meer in de metal heeft getrokken. En als het u niet aanstaat, verstop u dan maar in een grot ofzo. De naam van de band komt uit de film "kill bill". Een van de toekomstige headliners zal nog even een tree lager komen repeteren op onze wei. Five Finger Death Punch!
@HollandiaFCB @wenteldave
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.398
3.360
Ik post voor @wenteldave , waarschijnlijk komende dagen:

Ronde 27
Aankondiging Naam Vrijdag
Het werd weer eens tijd voor post-punk! Begonnen als Viet Cong in 2012, gaan deze Canadezen nu onder een andere naam door het leven. Om specifiek te zijn maken ze 'labyrinthine post-punk', een term waar ik echt nog nooit van heb gehoord. Een maand geleden brachten ze hun nieuwe album Arrangements uit. We gaan luisteren naar een Unconscious Melody, Preoccupations!


Supersonic Lake IJssel Festival 2023 - Tot Nu Toe Aangekondigd
Vrijdag
Björk
Sharon van Etten | Mogwai | Perfume Genius
Sun Ra Arkestra | Black Midi | Preoccupations
Zaterdag
Usher & the Roots
Maxwell | BadBadNotGood | Turnstile | Lianne La Havas | Yussef Dayes | DIIV | Explosions in the Sky | Katatonia | Arooj Aftab (Curator)
Zondag
Nine Inch Nails
Max Richter | A$AP Rocky | Nathy Peluso | The Roots & Friends (ft. Gary Clark Jr., Cory Henry & Bilal) | Charlotte Gainsbourg
Vendredi sur Mer | Nduduzo Makhathini | Yves Tumor | Liturgy

@Lion > @royke
 

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Allereerst excuses voor het lange wachten. Zeer druk op het werk.

Tijd om eens een shoegaze band toe te voegen. Slow Crush!


Tijd voor eens iets heel anders. Beast in Black! Ik moet eerlijk bekennen dat ik maar een live filmpje heb kunnen vinden met goed geluid. Toch wel enigzins apart.


@Oasiss
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken