Festileaks Festival Draft VIII

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.132
4.221
Now is the time for me to rise to my feet
Wipe your spit from my face
Wipe these tears from my eyes

0850CAB1-A596-4298-B5AB-0CD778666357.jpeg

Een festival zonder blauwe plekken is geen goed festival. Dus daarom: Hatebreed!


@Yannick
 
Laatst bewerkt:

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
vince-staples-2019-tour-dates.png


Boy yeah right, yeah right. Vince Staples.

@Koekdoos
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Compleet over het hoofd gezien dat ze een optie waren. Rock Herk 2017 inderdaad... Balen dat ik die gemist heb.
Die kleine Belgische festivals willen me deze Draft nog weleens nekken. Vervolgens ga ik dan de hele lineup checken en dan staat er verder helemaal niks zinnigs meer.
 

Lion

Dagopener
7 mrt 2017
722
1.454
Die kleine Belgische festivals willen me deze Draft nog weleens nekken. Vervolgens ga ik dan de hele lineup checken en dan staat er verder helemaal niks zinnigs meer.
Precies wat ik ook net deed. Vorige edities bekeken, maar niets dat niet al op drie andere festivals stond.
 

Lion

Dagopener
7 mrt 2017
722
1.454
grizz.jpg

Raad eens welke band een comeback maakt voor From The Lions Mouth?

Het antwoord is:
Grizzly Bear

John Fogerty
Fleet Foxes - Flaming Lips - Justice
Guided by Voices - Tropical Fuck Storm

Queens of the Stone Age
Kraftwerk - Grizzly Bear - Slowdive
Descendents - Weyes Blood - Protomartyr

Foo Fighters
PJ Harvey - Weezer - Pharoah Sanders
Tamino - The Microphones - The Chats


Up Next:
@wenteldave@HollandiaFCB
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.364
10.196
Aankondiging Naam Zondag
We gaan weer genieten van jazzzzzzzzzzzz! Als onderdeel van Young Jazz Giants, met jawel, Thundercat, maakte hij al op jonge leeftijd indruk. Hij speelde onder andere op To Pimp a Butterfly van ome Kendrick Lamar en bracht in datzelfde jaar zijn debuutalbum uit, genaamd The Epic. Saxofoon spelen zit in zijn bloed. Wie weet zien we 'm wel tijdens Clair de Lune? Kamasi Washington!

Oh, wacht. Verkeerde aankondiging... Ben nkg steeds zuur ;) We gaan genieten van hip-hop! En ze behoeven eigenlijk geen introductie. De weg naar North Sea Jazz weten ze ondertussen wel, maar zouden ze ook de weg weten naar SLIF? Of verwachten we een nieuwe Pakjesboot 12 (sorry, het is stervenskoud hier, dus zit al in decembersferen)? Ze nemen een paar gasten mee en die namen maken we ook gewoon al bekend: Gary Clark Jr., Cory Henry en Bilal. The Guns Are Drawn, ze hebben er zin in, The Roots!


@HollandiaFCB > @theblackmadness
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Aankondiging Naam Zondag
We gaan weer genieten van jazzzzzzzzzzzz! Als onderdeel van Young Jazz Giants, met jawel, Thundercat, maakte hij al op jonge leeftijd indruk. Hij speelde onder andere op To Pimp a Butterfly van ome Kendrick Lamar en bracht in datzelfde jaar zijn debuutalbum uit, genaamd The Epic. Saxofoon spelen zit in zijn bloed. Wie weet zien we 'm wel tijdens Clair de Lune? Kamasi Washington!

Oh, wacht. Verkeerde aankondiging... Ben nkg steeds zuur ;) We gaan genieten van hip-hop! En ze behoeven eigenlijk geen introductie. De weg naar North Sea Jazz weten ze ondertussen wel, maar zouden ze ook de weg weten naar SLIF? Of verwachten we een nieuwe Pakjesboot 12 (sorry, het is stervenskoud hier, dus zit al in decembersferen)? Ze nemen een paar gasten mee en die namen maken we ook gewoon al bekend: Gary Clark Jr., Cory Henry en Bilal. The Guns Are Drawn, ze hebben er zin in, The Roots!


@HollandiaFCB > @theblackmadness
Deze heb ik ook veel te lang vooruitgeschoven
 
  • Haha
Waarderingen: wenteldave

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Bekijk bijlage 2542

Raad eens welke band een comeback maakt voor From The Lions Mouth?

Het antwoord is:
Grizzly Bear

John Fogerty
Fleet Foxes - Flaming Lips - Justice
Guided by Voices - Tropical Fuck Storm

Queens of the Stone Age
Kraftwerk - Grizzly Bear - Slowdive
Descendents - Weyes Blood - Protomartyr

Foo Fighters
PJ Harvey - Weezer - Pharoah Sanders
Tamino - The Microphones - The Chats


Up Next:
@wenteldave@HollandiaFCB
Gaan ze nu wel eindelijk weer dingen van Yellow House spelen? Want dan heb je me binnen
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken