Festileaks Festival Draft VIII

Lion

Dagopener
7 mrt 2017
722
1.454
Aankondiging Naam Vrijdag
Het mixen van soul, funk, R&B en new-wave is een beetje haar geluid geworden. Deze 'free-ass motherfucker' (haar/hun woorden, niet de mijne) heeft het op haar albums over complexe onderwerpen, zoals onderdrukking, identiteit en bevrijding in relatie tot ras en seksualiteit. Het laatste album, Dirty Computer, kreeg een Hugo Award voor dezelfde korte film en werd maarliefst twee keer genomineerd voor een Grammy, waaronder een nominatie voor album van het jaar. Haar/hun is Unbreakable, Janelle Monáe!


@HollandiaFCB > @theblackmadness
Oei, ik had het idee dat die niet meer vrij was?
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.609
3.150
Dan keur ik 'm gewoon goed hoor. Moet er maar niet zo'n grove fout worden gemaakt.
Rest wel de vraag in hoeverre het @warriorandweirdo 's schuld is dat die fout in het overzicht staat (ben niet gaan zoeken naar de aankondiging zelf).

Schrijft @Joslittel bij zijn aankondiging 'Emperor' toch eens juist ;) , staat die nog als Emporer in het overzicht vooraan...
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en wenteldave

Royke

Dagopener
Sfeerbeheer
2 jul 2018
725
1.242
Houden jullie geen Excelletje bij met alle namen die al aangekondigd zijn? 😂🙈
 

Royke

Dagopener
Sfeerbeheer
2 jul 2018
725
1.242
Als we die nu ergens centraal wegzetten in een Google Sheets dan hoeft niet iedereen dat afzonderlijk te doen 🧐
Ik heb een Excelletje met mijn shortlist, mijn voorlopige programmering betreffende de 30 exclusieve acts en dan de al bevestigde namen. Ga dat natuurlijk niet met iedereen delen 😜 . En die fouten die gemaakt worden zijn wel lachen voor mij 😂😂
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Brian houdt op pagina 1 een overzicht bij, hoeveel centraler wil je het hebben? :ROFLMAO:
Die loopt nog weleens achter (niks ten nadele van Brian want ik zou er geen zin in hebben om het bij te houden) en je kunt er veel minder gemakkelijk in zoeken dan in een Excelletje (zeker op mobiel)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken