Festileaks Festival Draft VIII

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.451
7.022
De organisatie van JozzFest is de afgelopen festivalperiode zeer druk geweest met scouten voor een nieuwe verse line-up. Als we terugkijken op deze mooie periode dan moeten we concluderen dat het allerbeste festivaloptreden op een donderdagnacht in Zweden is gegeven. Dit is de enige 10 die we dit jaar hebben uitgedeeld. Al waren er vele 9.5'en te noteren (It was a very good year). En vele daarvan zullen we ook terugzien op JozzFest, wees gerust.

Maar terug naar die bewuste donderdagnacht in Zweden. Om klokslag 0.00 uur betrad deze Finse sympfonische metalband het podium. Helaas een iconisch lid verloren maar live niet aan kracht ingeboet hierdoor. Met Floor Jansen heeft deze band simpelweg de beste vocalist in het genre in huis. Wat was het ontroerend mooi. Sleeping Sun en als afsluiter het duo Ghost Love Score en The Greatest Show on Earth was pure muzikale magie. Kippenvel overal. En weet u beste JozzFest fans, dit gaan we opnieuw beleven! Met heel veel trots en blijdschap kondigen we Nightwish aan als de volgende act!


@Rikkie
@Oasiss

Gelukkig ben ik nog niet zo ver met het verder bepalen van de subheadliners / headliners, jammer dat deze keuze wegvalt, maar doet niet zoveel pijn omdat ik dus nog niet zo veel gepland heb staan!
 

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.463
4.245
De volgende naam zou afgelopen zomer op Graspop gestaan hebben. Spijtig genoeg moesten ze afzeggen omdat er vertraging is bij het maken van hun nieuwe album. Positief is dan weer dat ze volgend jaar bij ons op de wei een prachtige show zullen neerzetten met het nieuwe album onder de arm. Unholy confession: de organisatie is zeer blij om Avenged Sevenfold te mogen aankondigen.


@HollandiaFCB @wenteldave
 
Laatst bewerkt:

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Even snel tussen de bedrijven door; Gorillaz

Animation Cartoon GIF
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.366
10.199
Echt blij dat ik mee doe.

Aankondiging Naam Zaterdag
Deze heren hebben de laatste jaren naam voor zichzelf gemaakt. Met succesalbum Glow On hebben ze de zalen, maar ook de festivals voor zich weten te winnen. Op Rock Werchter maakten de Amerikanen een grootste indruk op het hoofdpodium. Wie had gedacht dat hardcore-punk weer helemaal in de mode zou komen? Deze jongens!
Het is geen Mystery meer, Turnstile gaat in je Holiday zorgen voor een ware Blackout!


@Lion > @royke
 

Lion

Dagopener
7 mrt 2017
722
1.454
Echt blij dat ik mee doe.

Aankondiging Naam Zaterdag
Deze heren hebben de laatste jaren naam voor zichzelf gemaakt. Met succesalbum Glow On hebben ze de zalen, maar ook de festivals voor zich weten te winnen. Op Rock Werchter maakten de Amerikanen een grootste indruk op het hoofdpodium. Wie had gedacht dat hardcore-punk weer helemaal in de mode zou komen? Deze jongens!
Het is geen Mystery meer, Turnstile gaat in je Holiday zorgen voor een ware Blackout!


@Lion > @royke
neee,

moet nu een nieuwe aankondiging schrijven, brb.
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss en wenteldave

Royke

Dagopener
Sfeerbeheer
2 jul 2018
726
1.242
Echt blij dat ik mee doe.

Aankondiging Naam Zaterdag
Deze heren hebben de laatste jaren naam voor zichzelf gemaakt. Met succesalbum Glow On hebben ze de zalen, maar ook de festivals voor zich weten te winnen. Op Rock Werchter maakten de Amerikanen een grootste indruk op het hoofdpodium. Wie had gedacht dat hardcore-punk weer helemaal in de mode zou komen? Deze jongens!
Het is geen Mystery meer, Turnstile gaat in je Holiday zorgen voor een ware Blackout!


@Lion > @royke
Neee daar gaat weer 1 van mijn namen verdorie. Vind het tot nu toe een frustrerende ronde 🤣
 
Laatst bewerkt:

Lion

Dagopener
7 mrt 2017
722
1.454
qotsa.jpeg

Queens of the Stone Age!

Queens of the Stone Age komt volgend jaar naar de eerste editie van From The Lions Mouth . Nadat John Homme en zijn vrienden hun Europese festivalshows in 2022 had afgezegd was er hoop dat ze het in 2023 opnieuw zouden proberen en daar is nu bevestiging van!

De band, opgericht in 1996, staat voorlopig gepland op de zondag voor de Foo Fighters. Al geeft de organisatie aan dat er wel wat verschuivingen kunnen plaatsvinden.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Bekijk bijlage 2376

Queens of the Stone Age!

Queens of the Stone Age komt volgend jaar naar de eerste editie van From The Lions Mouth . Nadat John Homme en zijn vrienden hun Europese festivalshows in 2022 had afgezegd was er hoop dat ze het in 2023 opnieuw zouden proberen en daar is nu bevestiging van!

De band, opgericht in 1996, staat voorlopig gepland op de zondag voor de Foo Fighters. Al geeft de organisatie aan dat er wel wat verschuivingen kunnen plaatsvinden.

Neeeee, had toch maar Turnstile gepakt dan. Daar gaat mijn zaterdag headliner. Kan ik ook gelijk mijn volgende aankondiging gaan herschrijven.
 

Lion

Dagopener
7 mrt 2017
722
1.454
Wordt momenteel een erg 90s - begin 2000 alt rock festijn met Foos, PJ harvey en Qotsa. Had ik van tevoren niet zo bedacht haha.

sorry voor het stelen van je headliner.

vergeten te taggen:
@royke
@Brian
 

Royke

Dagopener
Sfeerbeheer
2 jul 2018
726
1.242
RoykesFestival mag met trots bekend maken dat de volgende artiest een dag zal afsluiten voordat alle grote vissen uit de zee zijn. R U Mine? Wij mogen met trots bekend maken dat de volgende artiest indierock maakt. Deze artiest komt uit Sheffield. En deze band is opgericht in 2002. When The Sun Goes Down is op RoykesFestival Arctic Monkeys te zien. I Bet You Look Good On The Dancefloor!


@Brian
@warriorandweirdo
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken