Festileaks Festival Draft VIII

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Volgens mij 'gewoon' te boeken in de samenstelling zoals ze ergens tussen 2017 en nu op een festival hebben gestaan. Zou jammer zijn als Kensington na vanavond niet meer mag!
In geval van sterfte, zou ik dat heel erg vreemd vinden tbh. Ergens boek je toch een festival in de veronderstelling dat het irl ook zou kunnen gebeuren niet? Als de band gestopt omwille daarvan dan uh is dat toch een beetje een vreemd beeld?
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
In geval van sterfte, zou ik dat heel erg vreemd vinden tbh. Ergens boek je toch een festival in de veronderstelling dat het irl ook zou kunnen gebeuren niet? Als de band gestopt omwille daarvan dan uh is dat toch een beetje een vreemd beeld?

Moet zeggen dat ik het ook een beetje vreemd vind, maar tegelijkertijd is er een overleden artiest die ik toch heel graag op mijn festival zou willen.
 

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.464
4.245
In geval van sterfte, zou ik dat heel erg vreemd vinden tbh. Ergens boek je toch een festival in de veronderstelling dat het irl ook zou kunnen gebeuren niet? Als de band gestopt omwille daarvan dan uh is dat toch een beetje een vreemd beeld?
De eerste editie mocht dit ook, daarnaast is er nu ook gezegd geweest dat het mag.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Dus gewoon doen. Bij de Foo's is ook een belangrijk bandlid overleden. Waarom zouden we het nu niet doen?
 
  • Leuk
Waarderingen: Lion

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Leef en laat leven (weinig toepasselijk in dezen). Ik denk dat iedereen gewoon voor zichzelf moet beslissen hoe leuk hij dat vindt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.072
10.220
Jozzfest vaart dit jaar een beetje een andere koers dan de afgelopen jaren. Minder groots qua grote namen maar groter in opzet qua podia. En deze podia staan vol met de beste gitaarmuziek die we kunnen vinden.

We houden nog even als verrassing hoe dit eruit gaat ziet maar we kunnen deze nieuwe koers maar met een aankondiging verduidelijken. Tot groot verdriet van de organisatie stopte deze band begin 2020 maar op JozzFest maken ze een exclusieve comeback met een grootse en lange show. Progrock van de bovenste plank. Onroerend mooi bij tijden. Maker van een van onze favoriete nummers. We zijn enorm trots om Anathema te mogen aankondigen.

 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
De eerste editie mocht dit ook, daarnaast is er nu ook gezegd geweest dat het mag.
Het is niet omdat iets mag dat ik daarom oké moet vinden. Een Slayer (gestopt op leeftijd) of een Foo Fighters (drummer, cc Rikkie) vind ik nog net iets anders dan een frontman bv. Een The Fall (kan niet gekozen worden denk ik), zou ik gewoon vreemd vinden, maar da's mijn mening. En die mag ik hebben. ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Koekdoos en Rikkie

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.452
7.024
Het is niet omdat iets mag dat ik daarom oké moet vinden. Een Slayer (gestopt op leeftijd) of een Foo Fighters (drummer, cc Rikkie) vind ik nog net iets anders dan een frontman bv. Een The Fall (kan niet gekozen worden denk ik), zou ik gewoon vreemd vinden, maar da's mijn mening. En die mag ik hebben. ;)

Je mag altijd een ticket voor mijn festival kopen, daar leeft de meerderheid nog net.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.072
10.220
De organisatie van JozzFest is de afgelopen festivalperiode zeer druk geweest met scouten voor een nieuwe verse line-up. Als we terugkijken op deze mooie periode dan moeten we concluderen dat het allerbeste festivaloptreden op een donderdagnacht in Zweden is gegeven. Dit is de enige 10 die we dit jaar hebben uitgedeeld. Al waren er vele 9.5'en te noteren (It was a very good year). En vele daarvan zullen we ook terugzien op JozzFest, wees gerust.

Maar terug naar die bewuste donderdagnacht in Zweden. Om klokslag 0.00 uur betrad deze Finse sympfonische metalband het podium. Helaas een iconisch lid verloren maar live niet aan kracht ingeboet hierdoor. Met Floor Jansen heeft deze band simpelweg de beste vocalist in het genre in huis. Wat was het ontroerend mooi. Sleeping Sun en als afsluiter het duo Ghost Love Score en The Greatest Show on Earth was pure muzikale magie. Kippenvel overal. En weet u beste JozzFest fans, dit gaan we opnieuw beleven! Met heel veel trots en blijdschap kondigen we Nightwish aan als de volgende act!


@Rikkie
@Oasiss
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken