Festileaks Draft XX: Thematische chaos

Hot take, maar een line-up vol gestopte / gestorven acts, voelt een beetje gimmicky. Eén reünie zie ik nog realistisch, twee sure.. Maar meer, idk. Vind ik persoonlijk, niet echt realistisch ogen ofzo.

Hot take, maar een line-up vol gestopte / gestorven acts, voelt een beetje gimmicky. Eén reünie zie ik nog realistisch, twee sure.. Maar meer, idk. Vind ik persoonlijk, niet echt realistisch ogen ofzo.
bij deze draft hangt het natuurlijk ook wel af van de themas die je krijgt dus denk dat we wel iets milder kunnen zijn op dat vlak :)

Oké, fair hahaha. Je zou ook death metal bands kunnen kiezen natuurlijk. Of artiesten die over de dood zingen / nummers gaan die daarover gaan tho. ;)
Op een graveyeard zijn ook vaak veel bloemen, dus je kan ook een act kiezen die een nummer over viooltjes heeft gemaakt. Of een artiest die viool speelt...

Bij sommige deelnemers kan je vantevoren bij elke draft al zo'n beetje uittekenen hoe het festival er uit gaat zien (en met welke genres, namen etc.).

Ieder zijn eigen (idee) en aan de hand daarvan lekker wel of geen ticket kopen. Ik vind het persoonlijk wel mooi dat je heel veel kanten op kunt en andere keuzes kunt/gaat maken dan gebruikelijk.

• Leuk
Waarderingen: Yannick
Op een graveyeard zijn ook vaak veel bloemen, dus je kan ook een act kiezen die een nummer over viooltjes heeft gemaakt. Of een artiest die viool speelt...

Bij sommige deelnemers kan je vantevoren bij elke draft al zo'n beetje uittekenen hoe het festival er uit gaat zien (en met welke genres, namen etc.).

Ieder zijn eigen (idee) en aan de hand daarvan lekker wel of geen ticket kopen. Ik vind het persoonlijk wel mooi dat je heel veel kanten op kunt en andere keuzes kunt/gaat maken dan gebruikelijk.
+10 voor originaliteit

• Confetti
Waarderingen: EdsjeFCB

Enter Karin Bloemen!

Sloth Dmv GIF

Ik houd altijd wel van inspelen op wat er gebeurt tijdens een draft en ludieke bijbehorende boekingen!

Laatst bewerkt:
  • Winning
Waarderingen: EdsjeFCB
Wacht, Deftones was gewoon nog beschikbaar? Dammit. Los over het hoofd gezien.
Geraakte op geen enkele manier binnen een thema.

Ik ben benieuwd hoe nauw/ver sommigen artiesten linken aan hun thema's eigenlijk.

Ik ben benieuwd hoe nauw/ver sommigen artiesten linken aan hun thema's eigenlijk.

Als organisator hoop ik vooral dat iedereen creatief durft om te gaan met de thema's. Natuurlijk niet te bont maken, maar juist die creatieve ingevingen zijn normaal al mooi in drafts, maar nu voor mij nog een beetje extra!

• Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: nikita en mattman
Hé ik ga me toch helaas terugtrekken uit deze draft :confused:
Gaat me door onverwachtse drukte op werk/privé niet lukken om de tijd erin te steken en dan wordt het ook niet leuk voor me om mee te blijven doen
Ik neem aan dat mijn boekingen dan weer beschikbaar worden?

Jammer natuurlijk, maar als het niet gaat, dan gaat het niet! Zoals @Yannick aangeeft, lijkt het me het beste om die acts gewoon gekozen te houden. (Is ook al eens bij eerdere drafts zo gegaan)

Als organisator hoop ik vooral dat iedereen creatief durft om te gaan met de thema's. Natuurlijk niet te bont maken, maar juist die creatieve ingevingen zijn normaal al mooi in drafts, maar nu voor mij nog een beetje extra!
Ja, dat maakt het nog leuker!

Inderdaad altijd fijn. Al moet je in deze draft ook wel wat geluk hebben met je set, om creatief te kunnen zijn. 😅

Users who are viewing this thread

• JK79