Festileaks Draft XX: Thematische chaos

Bekijk bijlage 19515

And here we have our second announcement for the Hillstage on the first day of the festival. Earlier for this stage we already announced Slayer. Now we are adding another one of the big four (next to Metallica, who have also already been announced), ladies and gentlemen, please welcome Anthrax!

Stay tuned for more announcements!

Nu je Metallica, Slayer en Anthrax al hebt, durf ik eigenlijk Megadeth niet meer te boeken… :LOL:

• Leuk
  • Haha
Waarderingen: RubenJS en won666
Zara-Larsson-@-Lotto-Arena-2-scaled.jpg

ZARA LARSSON

@WesleyNoH > @JK79

Laatst bewerkt:
Nu je Metallica, Slayer en Anthrax al hebt, durf ik eigenlijk Megadeth niet meer te boeken… :LOL:
Bedankt voor de leak ...

Maar ik was eigenlijk aan het twijfelen of ik die ga plaatsen ... want ik krijg ze niet helemaal in de thema's ingedeeld. En het zou ook wat ... farty zijn om de big four te boeken?

Anthrax en Slayer zijn in elk geval de film podia en Megadeth heeft nooit een eigen film opgenomen of meegedaan in een serie

Zou dat alleen tijdens de vlucht gelden? Misschien is Martijn tussendoor nog een keer online om aan te geven of dat ook voor de komende drie weken geldt?

Of misschien dat @Oasiss iets doorgestuurd gekregen heeft?
Ja, jullie kunnen mijn beurt eigenlijk al vanaf 15:00 Nederlandse tijd door laten gaan, zo lang blijf ik niet wakker als ik op vakantie ben.

girl in red

The Replacements

@WesleyNoH -> @JK79

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de leak ...

Maar ik was eigenlijk aan het twijfelen of ik die ga plaatsen ... want ik krijg ze niet helemaal in de thema's ingedeeld. En het zou ook wat ... farty zijn om de big four te boeken?

Anthrax en Slayer zijn in elk geval de film podia en Megadeth heeft nooit een eigen film opgenomen of meegedaan in een serie
Toch wel hoor. Film van Megadeth heeft in de bios gedraaid. Als band waren ze te zien in Duck Dodgers en Dave had een klein gastrolletje in de Drew Carey Show.

• Leuk
Waarderingen: won666
Even een dubbelcheck gedaan of ze nog te boeken waren en zowaar! Nostalgisch én actueel, metal én shoegaze. De volgende act op Hush & Havoc is..

a0WP500000Fnz06MAB_original.jpg

DEFTONES 🌋

Nu aangekondigd: Billie Eilish - Bring me the Horizon - Charli xcx - Sleep Token - Phoebe Bridgers - Deftones - Lykke Li & Sveriges Radios Symfoniorkester - Nightwish

@Blommie

Wacht, Deftones was gewoon nog beschikbaar? Dammit. Los over het hoofd gezien.

Users who are viewing this thread

• JK79