Festileaks Draft XX: Thematische chaos

Het is al van 2013 geleden dat deze formatie nog eens samen op een podium stond, maar voor ons festival keren ze met alle plezier terug. Waar Nick Cave, samen met zijn Bad Seeds, grootmeester is in wondermooie melancholie, sleurt hij ook een duisterder verleden met zich mee. Op Rock Werchter 2011 deed hij zo de Main Stage daveren met een show die de superlatieven deed vliegen. Zoals deze uit de toenmalige Humo-recensie: "Cave was de naar pek, zwavel en funky aftershave meurende Mefisto, de ceremoniemeester van zijn eigen waanzin." Wij gaan maar al te graag mee in die waanzin en kondigen aan: Grinderman!

Reeds aangekondigd zijn: Kate Bush, Rosalía, My Chemical Romance, Sufjan Stevens, Grinderman, Portishead en Tomora

@EdsjeFCB
@JK79
Stacked hoor, damn.

• Leuk
Waarderingen: warriorandweirdo
Nog steeds niet de naam waar Yannick het over had, maar wel een naam die er normaliter ook snel uit ligt. Voor het eerst dat ik deze legendes mag boeken! Hierbij zijn alle hoogste spots vergeven én heb ik voor alle thema's ten minste een act aangekondigd. Heel blij zijn wij met het verwelkomen van TOOL

Tool-1-foto-Bert-Treep.jpeg

Dat maakt het volgende diverse rijtje op de hoogste spots; Avicii, Bon Iver, Moby, Raye, R.E.M. en TOOL

@JK79 @WesleyNoH

Laatst bewerkt:
Iggy-Pop-review-header-696x442.jpg

Iggy Pop

Tot nu toe aangekondigd:
Rage Against The Machine
FKA Twigs • Iggy Pop

Kendrick Lamar

Olivia Dean
Boygenius • Little Simz

@won666 > @Martijn

Todat we are announincing out first tent headliner. We will hjave a Hill stage but also a Hill tent, and our headlieaner on the second day will be Cannibal Corpse. More bands to be announced later!

1777382257334.png

• Leuk
Waarderingen: RubenJS en InsaniTiny
Nog steeds niet de naam waar Yannick het over had, maar wel een naam die er normaliter ook snel uit ligt. Voor het eerst dat ik deze legendes mag boeken! Hierbij zijn alle hoogste spots vergeven én heb ik voor alle thema's ten minste een act aangekondigd. Heel blij zijn wij met het verwelkomen van TOOL

Bekijk bijlage 19503

Dat maakt het volgende diverse rijtje op de hoogste spots; Avicii, Bon Iver, Moby, Raye, R.E.M. en TOOL

@JK79 @WesleyNoH
Ik dacht effectief dat dit de naam was waar Yannick op doelde, maar dus niet. Mooie naam wel!

Ik stap zo in het vliegtuig naar Azië voor drie weken. Als ik straks na 18:00 aan de beurt ben, dan kunnrn jullie me gewoon overslaan.

Zou dat alleen tijdens de vlucht gelden? Misschien is Martijn tussendoor nog een keer online om aan te geven of dat ook voor de komende drie weken geldt?

Of misschien dat @Oasiss iets doorgestuurd gekregen heeft?

• Leuk
Waarderingen: AngieH
Sorry, ik was tussen 21 h 00 en nu even offline.

Maar heeft niet nog eens Martijn 6 h? Die moet 2 keer na elkaar eh?

Allee vooruit dan maar. Houdt u vast aan de takken van de bomen hé want het komt er aan! :D

1777408704667.png

And here we have our second announcement for the Hillstage on the first day of the festival. Earlier for this stage we already announced Slayer. Now we are adding another one of the big four (next to Metallica, who have also already been announced), ladies and gentlemen, please welcome Anthrax!

Stay tuned for more announcements!

Users who are viewing this thread