Festileaks Draft XX: Thematische chaos

Zou na 10 rondes verkorten. Eerste tien rondes/namen zijn wel vrij belangrijk voor je affiche, denk ik. We moeten nu ook niet té streng zijn. :p
ik weet niet of dat veel invloed heeft hoor,

meestal wordt er ruim binnen de 4 uur iets doorgestuurd, en als de 4 uur mark wordt overschreden is het ook vaker dat we wachten tot de 6 uur om zijn

Ik heb tot 23 uur gisteren zitten wachten op de vervanger van @EdsjeFCB en toen ben ik gaan slapen als ze voor mij wat sneller waren geweest dan was mijn naam er gisteren al. Normaliter ben ik vrij snel alleen niet tussen 23:00 en 09:00.

Maar dan bij deze. Als een Phoenix zal de Prince of Darkness nog eenmaal uit zijn graf herrijzen met Black Sabbath.
Black Sabbath.jpg
@WesleyNoH > @Yannick

Zou na 10 rondes verkorten. Eerste tien rondes/namen zijn wel vrij belangrijk voor je affiche, denk ik. We moeten nu ook niet té streng zijn. :p
Maar op dit tempo duurt het nog een kleine maand voor we 10 rondes erdoorheen hebben ;).

De draft is natuurlijk ook geen primaire levensbehoefte hoor, dus als men liever de tijden ruimer houdt, ook prima. Zelf denk ik dat het iets leuker wordt als er wat meer vaart in zit. Het is ook totaal geen verwijt hoor naar deelnemers. Ik heb zelf gewoon de luxe dat ik als ambtenaar één tabblad open heb met het forum en daar wat eenvoudiger op kan kijken.

Maar op dit tempo duurt het nog een kleine maand voor we 10 rondes erdoorheen hebben ;).

De draft is natuurlijk ook geen primaire levensbehoefte hoor, dus als men liever de tijden ruimer houdt, ook prima. Zelf denk ik dat het iets leuker wordt als er wat meer vaart in zit. Het is ook totaal geen verwijt hoor naar deelnemers. Ik heb zelf gewoon de luxe dat ik als ambtenaar één tabblad open heb met het forum en daar wat eenvoudiger op kan kijken.
+1 haha. Dus misschien hebben wij het als ambtenaren te makkelijk, wat dat betreft.

Ik heb zelf gewoon de luxe dat ik als ambtenaar één tabblad open heb met het forum en daar wat eenvoudiger op kan kijken.
Die luxe heb ik ook gedurende de hele dag als mede ambtenaar maar 's nachts werk ik niet en moet ik er 1 keer uit om een pup uit te laten voorlopig en slaap wat langer in de ochtend.

• Leuk
Waarderingen: AngieH en Oasiss
Die luxe heb ik ook gedurende de hele dag als mede ambtenaar maar 's nachts werk ik niet en moet ik er 1 keer uit om een pup uit te laten voorlopig en slaap wat langer in de ochtend.
Leuk!! Wat voor puppy heb je?

zalig! ik was nog aan het twijfelen of ze boekbaar waren aangezien volgens mij enkel een grammy's performance na 2010 was? of is google tegen mij aan het liegen

5. Acts mogen gekozen worden als ze hebben opgetreden sinds 2010.

Volgens mij hebben ze dus twee keer effectief opgetreden, dat dit op de Grammy's was lijkt me geen probleem toch?

• Leuk
Waarderingen: MadMandra27 en AngieH
Leuk!! Wat voor puppy heb je?
We hebben er nog 1 uit het nestje die een geboorte afwijking heeft en daarom voorlopig bij ons blijft totdat zeker is dat hij het gaat redden. Is een Labrador en verder heel vrolijk en blij als een normale pup.

Ach joh, wij liggen toch de hele dag met de pootjes lekker op het bureau? Ik kom daar gewoon voor uit.
Wat een luxe. Ik hoef maar een keer of 10 per jaar naar kantoor en lig de rest van de tijd in mijn thuispak op de bank met een laptop op schoot klagend dat ik te weinig betaald krijg. ;)

Volgens mij kwam dat bij de vorige draft eens ter sprake al!
Klopt alleen waren ze toen net geboren.

Users who are viewing this thread

• JK79