Festileaks Draft XX: Thematische chaos

De invalkracht aan het werk voor @EdsjeFCB

EdsjeFCB:

Rustig 30 graden op Lombok, maar onderstaande zorgde desondanks dat het kippenvel rijendik tevoorschijn kwam. Passend in meerdere thema's dus bij welke en op welke spot het uiteindelijk terecht gaat komen is ook voor mij nog een verrassing. Tussen het raven door ook momenten van bezinning met Moby

@JK79 @WesleyNoH

Eigen tekst:

Zo, dat deze er nog inzat voor Edsje. Een van de dingen waar ik het meest naar uitkijk deze zomer. Ik verwacht een halfleeg veld bij Bospop, maar alsnog.

Laatst bewerkt:
Mag hopen dat we eind mei toch mogen presenteren ten laatste; ik wil alleszins graag doordoen hehe, anders drop ik al een naam? 👀😂

Mag hopen dat we eind mei toch mogen presenteren ten laatste; ik wil alleszins graag doordoen hehe, anders drop ik al een naam? 👀😂
Ik hoop het ook.
Nou ben ik van nature vrij ongeduldig en ik doe hele dagen bijna niks, maar ik heb een hele hoop namen klaar staan dus kan elke keer zo door.
Ben ook heel nieuwschierig naar hoe alle affiches, inclusief mijne zelf, er uit gaan zien mbt de thema's

Een thema wil ik aanpassen van decennium, want die versie zou ik veel beter kunnen uitwerken. Ben nog aant twijfelen of ik het gewoon zou doen, want kan er wel een draai aan geven dan waarom ik het zo geïnterpreteerd heb 🤔😅

Ik hoop het ook.
Nou ben ik van nature vrij ongeduldig en ik doe hele dagen bijna niks, maar ik heb een hele hoop namen klaar staan dus kan elke keer zo door.
Ben ook heel nieuwschierig naar hoe alle affiches, inclusief mijne zelf, er uit gaan zien mbt de thema's
Die 6 uur marge is ook wel echt pittig, met een beetje pech posten er maar enkele mensen op een dag.
Work Office GIF by webex

Wesley is ook al even niet online geweest zie ik, dus we moeten ons voor vandaag misschien voorbereiden op een rustig dagje hier

• Leuk
Waarderingen: InsaniTiny

Users who are viewing this thread

• JK79