Festileaks Draft XX: Thematische chaos

Of is het juist chaos door het ontbreken van de chaos? Het houdt iedereen toch bezig…
Thinking What GIF by Warwick Brown

Ik heb gelukkig niet al te moeilijke thema's en kan het vrij makkelijk sluitend maken. Lijkt mij alsnog een slechte tactiek om de tijd te laten verlopen en de headlinerpoule weer te verkleinen.
Ik benijd jullie niet! Krijg bij sommige thema’s best leuke ideeën maar om een volledige line up sluitend te maken rond een hele set lijkt me best een uitdaging…

Dagelijks even het internet afspeuren naar extra acts en dan vooral hopen dat er niks gesniped wordt

• Pray
Waarderingen: AngieH
Als festival is het belangrijk om meteen de toon te zetten. We zijn dan ook vereerd om een van de grootste vrouwelijke stemmen te mogen verwelkomen op onze openingsdag voor een heel exclusief concert: Kate Bush!

@AngieH
@Blommie
Goooodver hahaha ik had haar klaarstaan😭

Edit: mijn beurt gaat dus ietsje langer duren want had deze niet ingecalculeerd.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: warriorandweirdo
Haha ik wil best mee helpen brainstormen hoe een thema in te vullen hoor, stuur maar een DM ;)
Geldt ook voor @BlackwaterPark en zijn dwarse thema, of anderen! Kan geen goede ideeën garanderen maar wellicht weten twee meer dan een.
Ik wil bij problemen ook wel eens m'n creativiteit op de thema's loslaten. Helaas kan ik door de wisselende drukte zelf niet meespelen, maar hier en daar iemand uit nood (proberen) helpen moet wel lukken.

Dus bij wie het wat lastig verloopt: hit me with a DM.

• Geweldig
Waarderingen: AngieH
We blijven nog even in Kate-thema. De tweede headliner voor Hush & Havoc is..

Charli xcx

Een zeldzame verschijning in Nederland, dus we kijken erg uit naar haar komst. Dat wordt een fijn duister popsfeertje op ons grootste podium als ze haar nieuwste album Wuthering Heights integraal speelt 🕸

a55c0d9908bf26d3bcddcb74583a301731-charlixcx-wuthering.rhorizontal.w700.png

Users who are viewing this thread

• JK79