Festileaks Draft XVIII: draft of the future

Even voor de duidelijkheid: er worden geen extra namen meer toegevoegd aan de masterlist na het beëindigen van de rondes. Dat zou een beetje oneerlijk zijn.
Aja mooi, ik wilde voostellen om een deadline in te stellen indd. Dan ga ik snel een lijstje maken :)

Even voor de duidelijkheid: er worden geen extra namen meer toegevoegd aan de masterlist na het beëindigen van de rondes. Dat zou een beetje oneerlijk zijn.
Oei, stonden die er nog niet in voorheen? Goed om weten, zal die check eens doen binnenkort!

stevig in de buidel getast daarvoor!
Je moet iets doen om te winnen. 😎 Rock Werchter haalt ieder jaar wel enkele speciallekes naar de wei. En met Chase & Status heb je de act die heerlijk aan het mee glijden is op de dnb/dubstep revival.

Laatst bewerkt:
Je moet iets doen om te winnen. Rock Werchter haalt ieder jaar wel enkele speciallekes naar de wei. En met Chase & Status heb je de act die heerlijk aan het mee glijden is op de dnb/dubstep revival.
Ook een van de redenen dat ik voor Massive Attack heb gekozen als barn head

Hoe gaan we straks eigenlijk stemmen? Hebben de RW affiches door de Barn en coheadliners niet automatisch een streepje voor?

Goeie vraag, wordt een moeilijke aangezien LL ook veel meer kan boeken zonder de vrije keuze. En maar 3 dagen is

Gaan het weer dag tickets en combi tickets worden?

Ik was dit van plan; Ik kies 1 die ik het beste voor Pinkpop 2030 vind, idem RW en dan 1 naar persoonlijke smaak ;)

Je zou dan 2 combi's Werchter moeten doen en 1 combi Pinkpop (10 deelnemers Werchter en 5 Pinkpop) om dezelfde verhouding te houden. Of je maakt een Pinkpop ranking en een Werchter ranking.
Dat zou inderdaad ook wel leuk zijn. Om een nieuwe Mr Pinkpop en een nieuwe Mr Werchter uit te roepen bij deze draft.

Ik zat voor het stemmen idd te denken aan dat je vier keer een ticket / stem kunt uitbrengen: 1x combi RW, 1x dag RW, 1x combi PP, 1x dag PP. Op basis daarvan worden twee winnaars gekozen.

Ik besef dat je als organisator van Pinkpop zijnde kans om te winnen één op vijf is... Maar dat betekent misschien ook dat het des te spannender zou kunnen worden als er maar vijf opties zijn.

Anderzijds, door stemmers 2x RW als 1x PP affiche te stemmen, zou er in se ook gewoon één winnaar kunnen gekozen worden.

Weet niet goed waar jullie voorkeur naar uitgaat.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje

Users who are viewing this thread