Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Naar aanleiding van de line-up drop van Primavera Sound werden volgende artiesten via hun managements ook aan Rock Werchter en Pinkpop aangeboden. Zij zijn vanaf nu dus ook beschikbaar om te boeken: My Bloody Valentine, Rilo Kiley, Baxter Dury, 2hollis, These New Puritans, Buscabulla, Water From Your Eyes, The Sophs, Iglooghost, Skullcrusher, The New Eves en Ralphie Choo.
Eerst nog even een uitgebreide aankondiging van de vorige aankondiging. Twee persoonlijke favorieten waren dat dus.
Beast in Black
Gisteren bekend gemaakt door @Paddy in de Hardste Lijst 2025 op plek 100 met hun single Enter the Behelit (zie video). Niet meer dan terecht dat ze dan, zoals we van Pinkpop gewoon zijn, 5 jaar later eindelijk eens voor het eerst op het affiche zullen verschijnen. Als afsluiter in de tent tegelijk met headliner Radiohead, ik weet wel wat ik zou kiezen!
Gitaarminnend Pinkpoppers opgelet, Airbourne komt weer eens langs. Recht door zee, pure rock 'n roll zoals we het het liefst zien. Overal waar ze staan is het een waar feest!
Even een rondje goedkope acts erdoor knallen (en knallen dat kunnen ze), want eindigen met een laatste subheadliner (voor de co-constructie op de zondag) van 50k dat is natuurlijk een beetje pover, dus we moeten even zorgen dat we wat meer geld opzij kunnen zetten.
Na verschillende snipes van andere namen, hebben wij maar één ding te zeggen: IK BEN KWAAD op Stage 4.
Fleddy Melculy
Na een zegetocht op Pinkpop 2024 en een hiatus van een paar jaar nu eindelijk terug op wederom Pinkpop!
Zeg je Pinkpop, dan zeg je Eurovision Songfestival. Zulke acts moeten er ook staan en wij hebben de beste. Winnaar van het Songfestival in 2029 met het nummer Tango Tango, om vervolgens ook op Pinkpop weer the Cha Cha Cha'en. Wat een nummer was dat ook! Het is feest in de tent.
Op een naam of drie na wordt het toch allemaal van dit kaliber namen voor Baspop x Pinkpop... Wel allemaal topacts natuurlijk, maar heb nog maar 19% budget!
Op een naam of drie na wordt het toch allemaal van dit kaliber namen voor Baspop x Pinkpop... Wel allemaal topacts natuurlijk, maar heb nog maar 19% budget!
Wel zeer tevreden met de bovenste drie namen op elke dag, waarbij de derde naam op zondag nog wel ontbreekt. Ik heb wel het geluk dat er echt veel goedkope namen zijn die ik ook nog leuk vind.
Je ziet wat er nu gebeurd met de nostalgie acts a la Linkin Park, Papa Roach en MCR die nu weer helemaal hot zijn… Tel er 5 jaar bij op en je zit zo al in de buurt van 2012 nostalgie, best slim