Festileaks Draft XVIII: draft of the future

En dan moet je nog eens zien hoe duur een Pinkpopfrietje dit jaar bij ons gaat zijn. ;)

Geld moet rollen, ook zo wat als je op het eind nog 3 uur Taylor Swift in je portemonnee hebt

Was wel het plan om 2 uit 4 van Springsteen, Oasis, Radiohead en Lady Gaga in de vrije keuze te kiezen.

Plan was ontstaan na de eerste twee rondes dat ze er nog in zaten en gaandeweg begon ik er wel steeds meer vertrouwen in te krijgen, maar toen kwamen toch nog ineens 2 namen uit de hoge hoed en werd het spannend…

Kan je planning met budget per positie ook de prullenbak in. Maar het lijkt nu wel meer op Pinkpop zo.

Dat zeker, wordt vanavond helemaal overhoop gehaald. Maar hield sowieso bij elke ronde ook al wel bij hoeveel ik bespaard had en zat daarmee toch al wel aan het budget voor in ieder geval prijsklasse Radiohead. Maar ja, dan moet die tweede nog betaald worden…

Teddy.png

We begrepen dat Pinkpop al zijn 2030 editie van de Pinkpop App had uitgebracht. Meteen maar een vraag gesteld aan de AI-bot. "Werchter hier, Pinkpop boekte plots Radiohead, moeten we dan niet mee schakelen?" "Neen hoor, het is 2030, het is tijd voor vernieuwing... jullie zijn goed bezig ga zo door!"

Oef! De vrijdag dan maar verder aankleden toch?

Op Main Stage krijgen we namelijk zicht op het rijtje Main Stage artiesten met de toevoeging van Teddy Swims. Die zal spelen voor Michael Kiwanuka & Machine Gun Kelly.

@warriorandweirdo @mattman

Fever Ray komt naar Rock Werchter 2030! Na bijzonder straffe passages in 2023 en 2018, maakt Karin Dreijer - ja, die van het iconische duo The Knife - zich klaar om Werchter voor een derde keer mee te nemen in haar unieke universum.

Een bloemlezing uit de reacties na haar vorige passages op onze weide: "Macaber. Meeslepend. Memorabel. Het Zweedse fenomeen Fever Ray trok een blits spookhuis op voor onze ogen en stelde er en passant de patriarchale maatschappij in vraag. Faut le faire." / "Fever Ray op Rock Werchter was een kinky kantoorfeestje met een subversieve boodschap" / "Waren dat concerten? Conceptuele kunstwerken? Of gewoon rare Zweedse grappen? Karin Dreijer viert met Fever Ray nog altijd graag de verwarring, maar nu zijn we er min of meer uit: haar shows zijn alle drie ineen, and then some. Féést, bijvoorbeeld."

Uitstekend nieuws dus voor diegenen die Fever Ray in 2023 en 2018 hebben gemist. En al diegenen die er wel bij waren, want dit wil je meemaken. Of het nu de eerste keer is of de honderdste. Terwijl Florence + The Machine haar licht laat schijnen over onze Main Stage, omhelst Fever Ray de duisternis in onze Klub C op donderdag 4 juli.

@mattman
@Oasiss

• Leuk
Waarderingen: Yannick
Billie Eilish, Chappel Roan, ze vlogen van de Melkweg naar de allergrootste podia, en hadden daar weinig tijd voor nodig. Er is nog zo'n groeibriljant die in september '25 in de Melkweg stond.

@Yannick schat haar ook zodanig in. Maar wij denken dat sub in 2030 nog voorzichtig is. Op vrijdag, op de main voor Justice;

Addison Rae

@Yannick @Blommie

Laatst bewerkt:
  • Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: Blommie en Yannick
Bille Eilish, Chappel Roan, ze vlogen van de Melkweg naar de allergrootste podia, en hadden daar weinig tijd voor nodig. Er is nog zo'n groeibriljant die in september '25 in de Melkweg stond.

@Yannick schat haar ook zodanig in. Maar wij denken dat sub in 2030 nog voorzichtig is. Op vrijdag, op de main voor Justice;

Addison Rae

@Yannick @Blommie
Wajoooooow :(((

Miss Rae staat met één album onder de arm (en nul echte hit singles) zo maar eventjes vierde op haar dag op Coachella. In Brussel waren er voor Cirque Royal (2k cap) zo'n 2000 mensen op de lijst met zoekenden op Ticketswap. Ik denk dat ze met een volgend album heel sterk gaat groeien naar dat niveau. ;)

Miss Rae staat met één album onder de arm (en nul echte hit singles) zo maar eventjes vierde op haar dag op Coachella. In Brussel waren er voor Cirque Royal (2k cap) zo'n 2000 mensen op de lijst met zoekenden op Ticketswap. Ik denk dat ze met een volgend album heel sterk gaat groeien naar dat niveau. ;)
Ja, ik ben het oprecht met je eens. Zou me niks verbazen als ze tzt headliner is.

Users who are viewing this thread