Festileaks Draft XVII: Chosen by another

Dank voor de extra tijd, 't is soms lastig namen droppen met werkdrukte ❤️

De volgende naam op LION_SANITY heeft al eens een reunie-tour gedaan in 2012. Helaas zijn deze Britpop-bejaarden in 2019 weer uit elkaar gegaan. Maar niet getreurd, er komt een speciale 2e reunie-show aan!

The Stone Roses

IN-SANITY-10.jpg

@InsaniTiny

Eigenlijk vind ik het jammer dat ik de volgende band tijdens mijn jeugd niet kende. Het ligt helemaal in mijn straatje, maar is op de een of andere manier volledig langs mij heen gegaan. In augustus spelen ze een reunie-concertreeks met de originele zangeres Anneke van Giersbergen, en uiteraard komt deze reunie-show ook naar LION_SANITY!

The Gathering

IN-SANITY-11.jpg

Gorki - Slint - The Knife - LCD Soundsystem - Genesis
The Gathering - ??? - ??? - Nightwish
??? - Neutral Milk Hotel - Diablo Blvd - The Stone Roses - LMFAO - ???

@JK79 --> @BeWario

Wat past er perfect bij M-Kids en 3J's om het publiek op te warmen voor de dames van K3. Juist ja dat kan maar 1 trio zijn. Maak je klaar voor een gigantisch feest met:

Alcazar

Pitch Perfect: MUNA - CHVRCHES - Paramore - Vampire Weekend - The XX
Hangover: M-Kids - 3 J's - ? - Alcazar - K3 (the originals)
The Godfather: ? - ? - ? - Brutus - ZZ Top

@BeWario > @Joris

• Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: Blommie en InsaniTiny
Volgende uitzondering bij de regels gezet.

UITZONDERING: Diegene die als laatste in een ronde aan de beurt is, en dus twee namen moet droppen krijgt dubbele tijd (= 8 uur) indien nodig.

• Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: InsaniTiny en Royke
Volgende uitzondering bij de regels gezet.

UITZONDERING: Diegene die als laatste in een ronde aan de beurt is, en dus twee namen moet droppen krijgt dubbele tijd (= 8 uur) indien nodig.
Ik vind dit toch raar opeens...
Dan zouden we iedereen via een berekening gradueel meer/minder tijd moeten geven.
Nu kan je als voorlaatste persoon uw 4u missen, waarna de laatste in de slang meteen aankondigt en je uw twee beurten dus ook na quasi 4u kwijt bent.

🔥 SUNSET RIOT: DAY OF RECKONING 🔥

De Echoes Stage wordt nog intenser! We zijn verheugd om RIVERSIDE aan te kondigen voor Sunset Riot: Day of Reckoning! 🤘 Deze Poolse prog rock-meesters, bekend om hun emotionele en atmosferische sound met albums zoals Second Life Syndrome en Wasteland, brengen hun unieke vibe naar ons festival op 28 juni 2025.
IMG_7516.jpeg
Reeds aangekondigd :

Ghost
Helloween - Savatage
Sixx:A.M. - Beast In Black
Richie Sambora - Great White - Dynazty

???
Porcupine Tree - Opeth
??? - Riverside
??? - ???

@teunajax -> @Blommie

🎤 AANKONDIGING: SUZAN & FREEK 🎤

Ze zijn terug. Of nou ja — ze zijn helaas eigenlijk nooit echt weggeweest. Suzan & Freek, het muzikaal stelletje dat al jaren het midden houdt tussen een kampvuur op een middelbare school en de soundtrack van een gemiddelde IKEA, betreedt dit jaar het podium.

Bekend van kneitergevoelige Spotify-hits als ""Als het avond is” en “Goud”, komen Suzan & Freek met hun volstrekt veilige, vlekkeloos geproduceerde nederpop wederom bewijzen dat je met drie akkoorden, een akoestische gitaar en een overdosis relatable coupletten gewoon een festivalweide stil krijgt. Of in slaap. Dat hangt een beetje van de bar af.

🎶 Verwacht:

- Liefde, maar dan zó soft dat zelfs de Efteling het overweegt als achtergrondmuziek
- Harmonieuze samenzang zonder risico’s
- En teksten die zich afspelen in exact één vierkante kilometer van de Nederlandse belevingswereld

Of je ze nu oprecht waardeert, ironisch meezingt of gewoon met een biertje in de hand wacht op iets met distortion — dit duo is er voor *iedereen die zijn emoties het liefst op halve kracht beleeft*.

Want ook jouw moeder verdient haar moment op het festival.

#SuzanEnFreek #AkoestischVoorspel #Festival2025

@Blommie @Yannick

Hier nog een tussentijdse update over de line-up :)

La FuenteAphex TwinPortishead
New Wave • TBA • TBA • Weval
FeestDJRuud • TBA • ¥ØU$UK€ ¥UK1MAT$U
TBA • The Hacker TBA
Turfy GangDe Ambassade

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Blommie
Ik vind dit toch raar opeens...
Dan zouden we iedereen via een berekening gradueel meer/minder tijd moeten geven.
Nu kan je als voorlaatste persoon uw 4u missen, waarna de laatste in de slang meteen aankondigt en je uw twee beurten dus ook na quasi 4u kwijt bent.

Komt wel goed ;)

Wie mag op ons stadfestival het hoofdpodium openen? Dat maken we graag bekend met Admiral Freebee.

Main Stage: Admiral Freebee - XX - Goldband - Anne-Marie - Anouk - Robbie Williams
Fijnproevers: Julie Byrne - First Aid Kit - Balthazar - HAIM
Next Gen: XX - XX - Maan - Roxy Dekker
Extra: XX

@Sjakie de Wit @Martijn

Users who are viewing this thread