Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
zelfs met deze namen gaat het nog een moeilijke worden hoor! als ik zie wat voor een pareltjes iedereen aan het verzamelen is! EN een festival is natuurlijk meer dan enkel de twee grootste namen op een dag
zelfs met deze namen gaat het nog een moeilijke worden hoor! als ik zie wat voor een pareltjes iedereen aan het verzamelen is! EN een festival is natuurlijk meer dan enkel de twee grootste namen op een dag
De basis voor vrijdag ligt er: Alanis Morissette vervoegt de line-up.
Reeds aangekondigd:
Donderdag: The XX, Zara Larsson
Vrijdag: The Strokes, The Smashing pumpkins, Alanis Morissette
Zaterdag: Of Monster and men
Zondag: Florence & The Machine
De basis voor vrijdag ligt er: Alanis Morissette vervoegt de line-up. Bekijk bijlage 17475
Reeds aangekondigd:
Zaterdag: Of Monster and men
High Vis combineert post-punk met een rauwe, urgente energie die je meteen wakker schudt. Hun sound is scherp, ritmisch en doordrongen van eerlijkheid, gedragen door een frontman die elke zin met overtuiging neerzet. Live bouwen ze een intensiteit op die recht naar de kern gaat. Een band met iets te zeggen én de kracht om het voelbaar te maken.
Reeds aangekondigd
Chappell Roan - Queens of the Stone Age
Nothing But Thieves - RAYE
Ben Howard - Benjamin Clementine - High Vis
Overigens ook aan het bijhouden hoe de andere festivals het doen op basis van mijn concept, @MadMandra27 heeft momenteel daar wel de grappigste variant van, zonder verder enige context te geven over wat het concept inhoudt.
Overigens ook aan het bijhouden hoe de andere festivals het doen op basis van mijn concept, @MadMandra27 heeft momenteel daar wel de grappigste variant van, zonder verder enige context te geven over wat het concept inhoudt.
We gaan weer verder met enkele nieuwe namen.
Met de afgelopen aankondigingen hebben we al verschillende genres toegevoegd op de line-up, namelijk metal, pop en vlaamse jeugdmuziek. Nu gaan we door met enkele nieuwe genres, om de diversiteit hoog te houden. Deze keer zoeken we het meer in de elektronische hoek van de muziekwereld.
1) Armin Van Buuren
2) The Prodigy
Reeds aangekondigd:
Parkway Drive - Sigrid - K3 Originals - Karnivool - Psychonaut - The 502's
Elk festival heeft op zijn minst één massaal meezingmoment nodig. Op CITW 2026 gebeurt dat ongetwijfeld bij deze absolute klasbak: Richard Ashcroft!
Aangekondigd voor Cabin In The Woods 2026:
Vrijdag 19 juni: Addison Rae, Cameron Winter, Anna Von Hausswolff
Zaterdag 20 juni: TOOL, Richard Ashcroft, The Gathering
Zondag 21 juni: Lady Gaga, Amenra
In haar rijke carrière bracht Emiliana Torrini verschillende soloalbums uit en werkte ze jarenlang intens samen met The Colorist Orchestra, waarmee ze in 2023 nog voor een volle De Roma stond. In 2024 staat ze er weer met de nieuwe plaat Miss Flower, haar eerste soloalbum in tien jaar tijd. Komende zomer is ze hier te bewonderen.
Reeds aangekondigd:
Zaterdag: Of Monster and men, Emiliana Torrina