Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Yes, maar daarin was je dus beperkt tot namen die in 2024 tourden. Het leek me leuk een draft te bekijken met de dynamiek van droomacts die tijdens de draft opeens nog beschikbaar komen.
Yes, maar daarin was je dus beperkt tot namen die in 2024 tourden. Het leek me leuk een draft te bekijken met de dynamiek van droomacts die tijdens de draft opeens nog beschikbaar komen.
Ah nee, dat is nog niet eerder gebeurd. Voor deze draft was het altijd dat alleen acts konden die bij de start van de draft beschikbaar waren. In dit geval dus alle acts die voor vrijdag aangekondigd zouden zijn. Alleen deze draft dus voor het eerst ook acts die daarna pas met de tour komen!
Volgens mij moet het optreden gewoon ergens in de wereld zijn, maar wel specifiek in het kalenderjaar 2026. Qua aantal namen ga je niet in de problemen komen, want zelfs met 15 deelnemers heb je maar 450 exclusieve acts nodig aanvullend met de vrije keuze. Maar dat aantal zit je zo aan, alleen Graspop heeft bijvoorbeeld al ruim 100 verschillende namen voor komend jaar, er is al zo veel bekend gemaakt voor 2026, zeker omdat je ook gewoon optredens over heel de wereld kan pakken.
De contacten zijn gelegd met de eerste 28 acts! Poging om eens op voorhand een heel affiche te hebben staan en ook bij te houden hoeveel en wie acts wegplukken a la @BlackwaterPark (was jij dat of toch iemand anders?)