Festileaks Draft XIX: De Presentaties

Oe, is drank bij jou zo duur!?
Voor 1 bonnetje heb je al een halve liter hoor, geen nood. En gratis waterkraantjes, waar 3x per dag een kwartier iets anders uitkomt. Wat? Daarvoor moet je afzakken naar Mandra’s MultiGen Madness 💥

Voor de volledigheid nog een paar vragen.
  • Delen we 3 weekendtickets uit en 2 dagtickets? Hierboven spreekt @Martijn over 1 dagtickets itt zijn openingspost, goed om daar nog even een klap op te geven.
  • Hoeveel dagtickets zijn qua score gelijk aan 1 weekendticket? 3? 2?
  • Zou je in theorie voor 1 festival 2 dagtickets kunnen kopen? Zelfs als het een 2 daags festival is?
  • Zijn wij de enige stemmers of maken we nog een topicje aan om de andere forumleden te enthousiasmeren?
Zoveel vragen, zoveel vragen in het hoofd van deze Draft noob 😆

Voor de volledigheid nog een paar vragen.
  • Delen we 3 weekendtickets uit en 2 dagtickets? Hierboven spreekt @Martijn over 1 dagtickets itt zijn openingspost, goed om daar nog even een klap op te geven.
  • Hoeveel dagtickets zijn qua score gelijk aan 1 weekendticket? 3? 2?
  • Zou je in theorie voor 1 festival 2 dagtickets kunnen kopen? Zelfs als het een 2 daags festival is?
  • Zijn wij de enige stemmers of maken we nog een topicje aan om de andere forumleden te enthousiasmeren?
Zoveel vragen, zoveel vragen in het hoofd van deze Draft noob 😆
Misschien ben ik blind, maar ik heb het buiten mijn post van gisteren toch niet gehad over het aantal tickets?

In de openingspost van het daadwerkelijke draft topic:
Helder, dank! Ik heb mijn post in dit topic aangepast.

Om op de vragen van @JP5 terug te komen. De aanschaf van een combiticket is goed voor drie punten, een dagticket voor een punt. Er zijn geen beperkingen op de wijze waarop je je dagtickets inzet, dus het is prima om die voor de beide dagen van een tweedaagse te gebruiken. Ik zal komende week nog mentions de deur uit doen om mensen te laten stemmen.

• Leuk
Waarderingen: JP5
Het is vrijdag en dat betekent maar één ding. Nieuwe namen!!!!

Welkom op Timpop 2026!

Allereerst zullen we onze nieuwe stages aan jullie voorstellen:

The Big One is onze grote Main Stage.
The Second One onze tweede grote stage.
The Tent is onze grote tent.
Into the Woods is ons mooie podium in het bos. Dé stage voor de intiemere kleinkunstoptredens en theatrale performances waaronder Claudia & Band, Van der Laan en Woe en Taskmaster Live!
En dan hebben we natuurlijk nog Campingtainment. Geen livemuziek op de campings dit jaar - we hebben dit jaar gekozen voor De Grote Hurt/Heal Festileaks Bingo, Het Wereldkampioenschap Russische Bots van Festileaks Weren 2026 en De Festileaks Top 2000 Discussiebar.

Timpop zal dit jaar plaatsvinden in het prachtige Hilvarenbeek. Ook is er de mogelijkheid om van de optredens en zelf betaalde gratis hapjes en drankjes te genieten vanaf het Laten we Hopen dat de Wind Goed Waait VIP Skydeck. Deze staat in Beuningen.

De toegevoegde niet-exclusieve namen in willekeurige volgorde zijn:
Alter Bridge, Korn, Greentea Peng, Anneke van Giersbergen, Triggerfinger,Fazerdaze, Sticks, Herman van Veen, De Kift, Kommil Foo, Dirk Scheele, Carpetman, DasRADIAL, Coca Puma, Dylisa, Amanda Mur, Adja, Van der Laan en Woe, Claudia en Band, Daniël Lohues, Taskmaster Live, Frank Arnold, Etceteral, Child of Prague, Aktiv Dödshjelp, DUG, Anna Lille, Urbanus, Kovacs, Flip Noorman, Madhouse Express, Léonie Perne, Julie Rains, Halfpastseven Døtre, Funky Flamingo Fiasco. Daarnaast doen Blossoms en Rick Astley een gezamenlijke performance op de zondag.

Clashfinder:

Poster:
Generated-Festival-Poster.png

Tickets zijn in de presale te koop bij Martijn en op later moment fysiek aan te schaffen bij je lokale postkantoor.
Heb ik iets gemist waarom alles steeds precies tegelijk speelt?

We hebben door overal zo royaal de tijd voor te nemen dit wel een beetje dood laten bloeden met z'n allen, niet? 😊

We hebben door overal zo royaal de tijd voor te nemen dit wel een beetje dood laten bloeden met z'n allen, niet? 😊
We hadden het mogelijks beter een weekje vroeger gedaan, maar de feestdagen zijn gewoon enorm druk voor ideeën. Dus snap wel dat we voldoende tijd hebben voorzien

Ja het is begrijpelijk.

Het contrast tussen die druk gevulde draftperiode waarin je continu vol verwachting naar je volgende beurt uitkeek - althans zo ervaarde ik dat 😬 - & deze oersaaie uitzittijd is gewoon groot. Niks aan te doen.

Ja het is begrijpelijk.

Het contrast tussen die druk gevulde draftperiode waarin je continu vol verwachting naar je volgende beurt uitkeek - althans zo ervaarde ik dat 😬 - & deze oersaaie uitzittijd is gewoon groot. Niks aan te doen.

Wen er maar aan, want zo ga je je altijd voelen bij de drafts!

Een top10 is zoals altijd het doel, maar ik ontloop inderdaad ook liever die laatste plek vooral. In het verleden die rol al voldoende op mij genomen 😅

• Pray
Waarderingen: JP5

Users who are viewing this thread