Festileaks Draft XIII: De mini-mini draft

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.233
4.505
Veel plezier allemaal! Ik doe zelf niet mee vanwege enige draft moeheid. Er zijn nu zo vaak drafts dat voor mij het speciale er een beetje vanaf is. Uiteindelijk gaat het weer om het herschikken van dezelfde groep bands. Maar laat dit vooral jullie plezier niet bederven en ga er lekker voor!
Ik had dit gevoel eigenlijk misschien ook wel deels, maar deze draft vind ik dan weer zo specifiek dat ik daar wel zin in heb.
Wordt overigens nog best een klus. Ik begrijp goed dat we dus 60 exclusieve namen gaan kiezen per persoon?
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.915
6.146
Veel plezier allemaal! Ik doe zelf niet mee vanwege enige draft moeheid. Er zijn nu zo vaak drafts dat voor mij het speciale er een beetje vanaf is. Uiteindelijk gaat het weer om het herschikken van dezelfde groep bands. Maar laat dit vooral jullie plezier niet bederven en ga er lekker voor!
Die zijn al geboekt voor Rock Wercher, Down The Rabbit Hole, Graspop etc. hè, nadruk ligt op kleinere acts/bands, andere dynamiek lijkt me toch. :)
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.915
6.146
Ik had dit gevoel eigenlijk misschien ook wel deels, maar deze draft vind ik dan weer zo specifiek dat ik daar wel zin in heb.
Wordt overigens nog best een klus. Ik begrijp goed dat we dus 60 exclusieve namen gaan kiezen per persoon?
Exact, en bedoeling is doordat je per 10 rondes een act meer kiest dat de schwung er ook in blijft als het gevoel dat je op het laatste toch nog steeds moet oppassen wie je wanneer kiest.
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.664
7.424
Ik had dit gevoel eigenlijk misschien ook wel deels, maar deze draft vind ik dan weer zo specifiek dat ik daar wel zin in heb.
Wordt overigens nog best een klus. Ik begrijp goed dat we dus 60 exclusieve namen gaan kiezen per persoon?

En dan nog aangevuld met tot maximaal 50 vrije keuze voor een totaal van 60 tot 110 namen per festival!

Leuk als je in die laatste rondes aan het begin of eind zit en per keer dat je aan de beurt bent gewoon meteen een heel podium van 6 namen eruit kan gooien :LOL:
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.556
2.034
Lijkt me een heel erg leuke draft om aan deel te nemen, maar moet hem vanwege tijdsgebrek helaas even overslaan.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.180
3.000
Ik ga een drukke periode in met naast heel wat concerten ook nachtwerk waardoor ik de draft niet ga kunnen opvolgen.
Helaas ga ik dus moeten passen voor dit rondje.
 

MadMandra27

Dagopener
23 aug 2022
725
946
Count me in!

Iemand toevallig een lijstje met de meest belangrijke concertzalen in BE/NL + hun capaciteit? 🙏😅
 

JK79

Dagopener
11 sep 2021
500
1.233
Ik doe weer een keertje mee.

Wel nog 1 vraag. Als een act vanaf 2021 tot heden nog niet in een grotere zaal heeft gestaan dan 013 in Belgie en Nederland maar wel een tour gepland heeft eind 2024 begin 2025 in een grotere zaal dan mag deze niet gok ik.
 

JK79

Dagopener
11 sep 2021
500
1.233
Count me in!

Iemand toevallig een lijstje met de meest belangrijke concertzalen in BE/NL + hun capaciteit? 🙏😅
Dave heeft een mooi lijstje ervan in de openingspost.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.664
7.424
Ik doe weer een keertje mee.

Wel nog 1 vraag. Als een act vanaf 2021 tot heden nog niet in een grotere zaal heeft gestaan dan 013 in Belgie en Nederland maar wel een tour gepland heeft eind 2024 begin 2025 in een grotere zaal dan mag deze niet gok ik.

Een geplande show telt ook, was ergens in de discussie/brainstorm benoemd dacht ik. Maar dus inderdaad ook als ze daarmee wel in bijvoorbeeld AFAS staan.

Count me in!

Iemand toevallig een lijstje met de meest belangrijke concertzalen in BE/NL + hun capaciteit? 🙏😅

AFAS, Brabanthallen / Mainstage, Ahoy, Ziggo kan je wel afstrepen in ieder geval. Tenzij een Ahoy misschien een kleiner zijpodium/zaaltje hebben?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.915
6.146
Ik doe weer een keertje mee.

Wel nog 1 vraag. Als een act vanaf 2021 tot heden nog niet in een grotere zaal heeft gestaan dan 013 in Belgie en Nederland maar wel een tour gepland heeft eind 2024 begin 2025 in een grotere zaal dan mag deze niet gok ik.
Klopt.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken