Mooie lijsten weer, @wenteldave en @Parfex. Ik zie veel variatie in jullie lijsten: nummers die de top100 binnen kruipen, nummers die er door jullie bijdrage tegenaan hikken, maar ook meerdere nummers die nu voor het eerst aan bod komen. De lijst van wenteldave kan ik nu meteen verwerken met de lijsten van vrijdag, die van Parfex zal nog even moeten wachten tot óf de deadline óf twee extra lijsten (verwerk ze per drie lijsten).
De volgende ingediende lijst wordt lijst nummer 50. Ik zou willen zeggen dubbele punten voor lijst nummer 50, zodat we meer lijsten krijgen, maar dat voelt ook zo oneerlijk tegenover het harde werk van de eerste 49 personen. Dus strijk met de eer van lijst nummer 50 voor enkele punten en een vriendelijke handdruk!
De volgende ingediende lijst wordt lijst nummer 50. Ik zou willen zeggen dubbele punten voor lijst nummer 50, zodat we meer lijsten krijgen, maar dat voelt ook zo oneerlijk tegenover het harde werk van de eerste 49 personen. Dus strijk met de eer van lijst nummer 50 voor enkele punten en een vriendelijke handdruk!