Electronic Chat

Over Weval gesproken: die nieuwe singles zijn echt ongelooflijk lekker. Ook al bij meerdere sets Dopamine langs horen komen. Erg benieuwd naar het volledige album en hun show op Lowlands.
Voorprogramma bij RUFUS DU SOL speelde ze ook al wat nieuwe nummers. Ik vond het een beetje tam. Muziek stond overigens ook best zacht, dat had ook zeker invloed

Nieuwe singles zijn goed ja!

• Leuk
Waarderingen: MarkD
Over Weval gesproken: die nieuwe singles zijn echt ongelooflijk lekker. Ook al bij meerdere sets Dopamine langs horen komen. Erg benieuwd naar het volledige album en hun show op Lowlands.
Ja heerlijk. Benieuwd hoe ze dat bij die intieme dj-set neer gaan zetten allemaal.

Ik vind de acidmix van Dopamine wel echt heerlijk. Leuker dan het origineel, helemaal in de nacht. Young Marco had die gewoon moeten draaien op dtrh, ipv het origineel.

geen dank: https://www.dropbox.com/scl/fi/b6kl...3ee1j26c2npeadriwgqgaz1w&e=1&st=new246ml&dl=0

• Leuk
  • On fire
Waarderingen: jaigalaar en BeWario
Goh, ik probeer eens de link van Wildeburg in mijn mail van een paar uur geleden dat een gedeelte van de kaarten voor volgend jaar te koop is en ik zou gewoon nog kaarten kunnen kopen als ik wil. Er is wel eens meer animo geweest...

Iemand dit jaar geweest is?

• Leuk
Waarderingen: Dante
Verkoopt dekmantel geen 2ehands kaartjes meer? Alleen voor volle mep, zo te zien?

Goh, ik probeer eens de link van Wildeburg in mijn mail van een paar uur geleden dat een gedeelte van de kaarten voor volgend jaar te koop is en ik zou gewoon nog kaarten kunnen kopen als ik wil. Er is wel eens meer animo geweest...

Iemand dit jaar geweest is?
Aanbod op Ticketswap was ook echt immens dit jaar. Ook de verkoop na de 1/2e loting was niet uitverkocht, dus zit inderdaad een daling in daar.

Is vanaf de website echt vrijwel niet te vinden, heb het gevonden door vanuit m'n eigen kaartje te zoeken waar je ze kan verkopen
Ja moeilijk zichtbaar idd. Ik ken de projectleider van Dekmantel en Lentekabinet. Afgelopen editie Lentekabinet heeft schijnbaar financieel een enorme impact gehad omdat men via swap kaarten kocht, en niet via de reguliere verkoopsite. Als het is uitverkocht, maakt dat niet uit natuurlijk.

Ja moeilijk zichtbaar idd. Ik ken de projectleider van Dekmantel en Lentekabinet. Afgelopen editie Lentekabinet heeft schijnbaar financieel een enorme impact gehad omdat men via swap kaarten kocht, en niet via de reguliere verkoopsite. Als het is uitverkocht, maakt dat niet uit natuurlijk.
Kan ik me voorstellen. Gelukkig voor ze is Dekmantel nagenoeg uitverkocht dit jaar.

Overigens vind ik dat we met Dekmantel(/Lente Kabinet), Kultlab en Draaimolen nog wel een paar mooie independent festivalorganisaties hebben in Nederland, mogen we blij mee zijn.

Als je dan hoort dat een bij elkaar geraapt zooitje als Mysteryland met al het grootkapitaal er achter het zwaar heeft en de KKR/Superstruct festivals de wind tegen hebben hoop ik toch ook dat de festivals met een eigen smoel het goed blijven doen.

Overigens vind ik dat we met Dekmantel(/Lente Kabinet), Kultlab en Draaimolen nog wel een paar mooie independent festivalorganisaties hebben in Nederland, mogen we blij mee zijn.

Als je dan hoort dat een bij elkaar geraapt zooitje als Mysteryland met al het grootkapitaal er achter het zwaar heeft en de KKR/Superstruct festivals de wind tegen hebben hoop ik toch ook dat de festivals met een eigen smoel het goed blijven doen.
Absoluut. Ik denk ook wel met een hele trouwe community en vaste bezoeker die wel de volle prijs willen betalen. Maar daarnaast is er gewoon een hele groep (waaronder mijzelf dit jaar), die de prijzen een beetje afwachten. Met platformen als TS helemaal uit te sluiten, sluit je ook een gros twijfelaars uit. Je mist dan ook een stuk inkomsten vanuit de horeca.

• Leuk
Waarderingen: davadude en Joris
Zondag nog even Dekmantel geweest, genoten van Carlos Valdes, Identified Patient b2b Mia Koden, Voices from the Lake, Upsammy, Objekt b2b Djrum en Avalon Emerson.

Mad Professor vond ik maar matig, maar het geluidssysteem was wel lekker. Mijn gezelschap wilde daar vooral blijven staan dus ik ben maar rondjes gaan lopen.

Overigens is ook dat Krackfree Soundsystem wat bij the Nest stond echt geweldig, deze staat onder andere ook op het Idyllisch Veldje, maar komt zo veel beter tot z'n recht met de drops die ze hier draaien.

Laatst bewerkt:
Tijdschema voor Draaimolen is inmiddels online (op socials). Eerste keer draaimolen voor mij, ben erg benieuwd. Iemand nog tips om te checken op zaterdag?

Users who are viewing this thread