Electronic Chat

Tja ik ben ook niet verrast dat ze deze artiesten boeken gezien de populariteit. Baal met name ervan dat het alléén maar dit soort namen zijn. 2 trancy namen gemixt met techno had ik echt prima gevonden
Ik zie nu ook dat die boeking van Peggy Gou in samenwerking met Mojo is, ook voor het eerst

Ik overweeg een dagkaart voor Dekmantel. Ga wel in mijn eentje. Mensen daar ervaring mee? Ben zelf niet van de drugs, weet niet of ik dan een vreemde eend in de bijt ben aldaar?

Ik overweeg een dagkaart voor Dekmantel. Ga wel in mijn eentje. Mensen daar ervaring mee? Ben zelf niet van de drugs, weet niet of ik dan een vreemde eend in de bijt ben aldaar?
Meerendeel gebruikt wel, maar echt lang niet iedereen hoor Maar je valt niet direct buiten de boot als je niet gebruikt hoor, op een dagfestival. In de nacht is het wellicht wat anders. Een festivaldag heb ik nog niet alleen gedaan, concerten wel met regelmaat. Ik zou gewoon lekker gaan joh. Als het niks voor je is, weet je dat ook. Je hebt dan niet 'verloren' ofzo :).

Ik zie trouwens wel een trend in het publiek ontstaan voor mensen die volledig nuchter (geen drank/drugs) gebruiken.

• Leuk
Waarderingen: BeWario en fred alweer..
Ik ben overigens nog nooit alleen naar een (dag) festival geweest, maar wel vaker uren lang alleen lopen struinen. Truc is doorgaans beetje vooraan plaats te nemen, meestal is daar de meeste sfeer en zijn mensen open genoeg om met elkaar te dansen.

• Leuk
Waarderingen: fred alweer..
Ah dank, jullie hebben me overtuigd 😀

Ik ben meerdere malen alleen BKS en Woo Haha geweest, dat was prima alleen moet je in het begin wat door de ongemakkelijkheid heen.

• Geweldig
Waarderingen: MarkD
Ik ga in principe alleen de zondag, maar twijfel om misschien te switchen naar weekendtickets als daar leuke prijsjes voor komen de week van het festival zelf. Als dat zo is ben ik wellicht ook 1/2 dagen alleen

Deze zaterdag naar Awakenings, eigenlijk vooral om Carl Cox weer eens te zien. Ben ook benieuwd naar de sets van Damian Lazarus. Verder lekker rond pendelen.

• Leuk
Waarderingen: davadude en MarkD
Iemand hier in een split second tickets voor Weval pop-up kunnen scoren? Heb er 1tje maar moet er nog 1 hebben eigenlijk. Binnen een paar secondes uitverkocht.

Over Weval gesproken: die nieuwe singles zijn echt ongelooflijk lekker. Ook al bij meerdere sets Dopamine langs horen komen. Erg benieuwd naar het volledige album en hun show op Lowlands.

• Leuk
Waarderingen: MarkD en Dante

Users who are viewing this thread