Dynamo Metalfest 2026

MartinB

Randprogramma
11 dec 2023
135
411
dynamo-metalfest-26.png

Details:
Datum: 14 - 16 augustus 2026
Venue: Ijssportcentrum Eindhoven, Anton Coolenlaan 3
Plaats: Eindhoven
Land: Nederland
Organisator: Loud Noise
Directeurs: Paul van Berlo & Tjerk Maas
Capaciteit: 10.000 (2016)
Eerste editie: 2015 (dynamo open air: 1986)

Volledige informatiepagina
Dynamo Metalfest (2025)

Aangekondigde bands:
Helloween - In Flames - Lamb Of God - Godsmack
Testament - Overkill - Death Angel - Destruction - 200 Stab Wounds - Urne

4887d890-8f07-4591-bf14-1a1f0a403453.jpg

De headliners en Death Angel zien we al terug van Dynamo, dus hier komt vast wel wat van door.
Ik zou wel blij worden van Black Label Society, Hatebreed, Of Mice & Men, Orbit Culture, Deafheaven, Malevolence, Signs Of The Swarm en Vended.
Veelbelovend dit!

• Leuk
Waarderingen: won666 en RS80
Bekijk bijlage 16134

De headliners en Death Angel zien we al terug van Dynamo, dus hier komt vast wel wat van door.
Ik zou wel blij worden van Black Label Society, Hatebreed, Of Mice & Men, Orbit Culture, Deafheaven, Malevolence, Signs Of The Swarm en Vended.
Veelbelovend dit!
Ik vind het wel pijnlijk dat Death Angel hier al niet eens meer in de categorie bands met logo staat. Zo'n verdomd goede band, live al helemaal, die had toch zeker op de vierde regel gemogen maar ze staan al niet eens op de vijfde :(

• Leuk
Waarderingen: MartinB
1759165625672.png

Fingers crossed voor Hatebreed, Orbit Culture, Of Mice & Men en Malevolence 🤞
Tot morgen!

• Leuk
Waarderingen: RS80
Waarom hebben we hier een topic voor? Die discussie gaat nooit zo groot worden, maar bon.

Niet overdonderd met deze nieuwe namen. Vond de eerste worp echt zeer aardig, dit wat flauwtjes...

• Leuk
Denk dat het voor ons een dagkaart gaat worden voor de Lamb of God dag, ben verder niet bijster enthousiast tot nu toe

Staan wel een paar leuke namen op. Even de daysplits afwachten, maar waarschijnlijk wel een ticket halen voor de Lamb of God dag.

• Leuk
Als die Lamb of god dag wat leuke namen heeft die niet op alcatraz staan zal ik die ook wel overwegen. Tot nu toe nog niks in de undercard dat ik wil zien. Hoop op een lamb of god + godsmack dagje.

Damh, Wat een sterke lineup weer! Heel blij met de toevoeging van Kittie, The Cost, Soulfly en Bleed from within

1000053281.jpg

Laatste namen;
Primus - Zaterdag
Sanguisugabogg - Zondag
Revocation - Vrijdag
Self Deception - Zaterdag
Necrot - Zaterdag
Ronker - Zondag

• Leuk

Users who are viewing this thread