Drank meenemen naar camping Boneyard

Stacy's mom

Nieuw lid
22 mrt 2023
2
1
Hallo allemaal,

Sinds lang heb ik besloten om nog een keertje eens een meerdaags festival te doen! Nu was ik mezelf wat aan het inlezen qua regelement en las ik dat er een limiet stond op de drank voor de camping, namelijk:

24 blikjes (33 cl) per persoon. Da’s 792 cl oftewel 16 blikjes van 0,5 liter.

Als je daar nog een fles of 2 water vanaf doet, een fles frisdrank, dan zit je al snel aan de 800 cl. Wordt dit elk jaar zo streng gecontroleerd of is dit nieuw? Want ik zie elk jaar op tv de mensen met 3 lagen aan kartonnen bier meezeulen dus vond dit gek.

Bedankt voor enige inzichten die jullie kunnen geven :D
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.065
7.208
Ik dacht dat die regels alleen voor bier waren
In ieder geval tellen ze flessen/pakken niet mee daarin en wordt het nauwelijks gecontroleerd. Daarnaast kan je in het uiterste geval altijd het in 2x doen als je meer wilt mee nemen dan 24 blikjes per persoon.
Pakken/flessen water en frisdrank zou ik je in ieder geval geen zorgen om maken.
Afgelopen jaar keken ze bij ons alleen naar het gasflesje. volgens mij waren ze ook redelijk onderbezet qua personeel waardoor ze nauwelijks keken wat je mee had.

Oh en welkom op het forum :)
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Stacy's mom

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.947
1.993
Hallo allemaal,

Sinds lang heb ik besloten om nog een keertje eens een meerdaags festival te doen! Nu was ik mezelf wat aan het inlezen qua regelement en las ik dat er een limiet stond op de drank voor de camping, namelijk:

24 blikjes (33 cl) per persoon. Da’s 792 cl oftewel 16 blikjes van 0,5 liter.

Als je daar nog een fles of 2 water vanaf doet, een fles frisdrank, dan zit je al snel aan de 800 cl. Wordt dit elk jaar zo streng gecontroleerd of is dit nieuw? Want ik zie elk jaar op tv de mensen met 3 lagen aan kartonnen bier meezeulen dus vond dit gek.

Bedankt voor enige inzichten die jullie kunnen geven :D
Dat staat gewoon in dat reglement om het op te vullen.
Nog nooit controle op geweten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Stacy's mom

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.536
denk dat dit reglement er gewoon is om zichzelf in te dekken maar als je nu 30 of 40 blikjes mee hebt is er niemand die het zal controleren hoor.
Ik zou nu niet zeggen dat de controle laks is, dat zeker niet, maar ze zijn streng op andere zaken zoals glas, gasvuur etc
 
  • Leuk
Waarderingen: Stacy's mom

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.065
7.208
denk dat dit reglement er gewoon is om zichzelf in te dekken maar als je nu 30 of 40 blikjes mee hebt is er niemand die het zal controleren hoor.
Ik zou nu niet zeggen dat de controle laks is, dat zeker niet, maar ze zijn streng op andere zaken zoals glas, gasvuur etc
Vond de controle dit jaar toch wel echt laks hoor, ze vroegen aan ons of we een gasflesje mee hadden, als je nee zei dan mocht je doorlopen.
Er werd in geen enkele tas gekeken of wat dan ook.
 

chimaera

Playlistbediener
1 mrt 2023
37
80
Ze hebben er bij mij nog nooit moeilijk over gedaan. Als je je zorgen maakt, kun je ook gewoon een tray bier in de auto laten staan en later ophalen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Stacy's mom

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.152
2.915
Die regels rond drank zijn er toch sowieso enkel om te voorkomen dat mensen hele karren vol meenemen om door te verkopen.
Zolang je niet overdrijft, gaat niemand de hoeveelheid cl drank beginnen uitrekenen hoor.
 

Special Monkey

Geliefde act
13 apr 2021
1.996
2.564
denk dat dit reglement er gewoon is om zichzelf in te dekken maar als je nu 30 of 40 blikjes mee hebt is er niemand die het zal controleren hoor.
Ik zou nu niet zeggen dat de controle laks is, dat zeker niet, maar ze zijn streng op andere zaken zoals glas, gasvuur etc

Wat? :p

Ik ga sinds 2011 naar GMM, mij hebben ze nog nooit gecontroleerd.
Er zijn meerdere edities geweest waar er vuurwerk werd geschoten op de camping.

Ik heb enkel ooit de vraag gehad of ik condooms mee had.
Ik heb toen gevraagd of er dan vrouwen op GMM rondlopen.
Omdat ze er niet op konden antwoorden, hebben ze me doorgelaten.
 

Special Monkey

Geliefde act
13 apr 2021
1.996
2.564
Hallo allemaal,

Sinds lang heb ik besloten om nog een keertje eens een meerdaags festival te doen! Nu was ik mezelf wat aan het inlezen qua regelement en las ik dat er een limiet stond op de drank voor de camping, namelijk:

24 blikjes (33 cl) per persoon. Da’s 792 cl oftewel 16 blikjes van 0,5 liter.

Als je daar nog een fles of 2 water vanaf doet, een fles frisdrank, dan zit je al snel aan de 800 cl. Wordt dit elk jaar zo streng gecontroleerd of is dit nieuw? Want ik zie elk jaar op tv de mensen met 3 lagen aan kartonnen bier meezeulen dus vond dit gek.

Bedankt voor enige inzichten die jullie kunnen geven :D
Zoals anderen zeggen, staat dit al jaren op de site, maar het maakt echt allemaal niet uit.
Plastiek flessen gevuld met bruine rum? Geen probleem!
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.536
Wat? :p

Ik ga sinds 2011 naar GMM, mij hebben ze nog nooit gecontroleerd.
Er zijn meerdere edities geweest waar er vuurwerk werd geschoten op de camping.

Ik heb enkel ooit de vraag gehad of ik condooms mee had.
Ik heb toen gevraagd of er dan vrouwen op GMM rondlopen.
Omdat ze er niet op konden antwoorden, hebben ze me doorgelaten.
Ik heb toch al een aantal keer heel mijn valies mogen ondersteboven halen. Iets die ik op andere festivals nog niet heb meegemaakt. aantal blikken bier die ik mee had leken ze niet veel om te caren maar ze waren precies wel naar glas of dergelijke aan het zoeken.
 

Ties23

Randprogramma
7 nov 2022
111
212
Ja bij ons wordt er ook normaal gesproken ook streng op vooral gasfles gecontroleerd. Vorig jaar werd dat bij ons ook alleen gevraagd, welke gasfles we hadden en of we glas bij ons hadden. Toen we de goede type gasfles opnoemden en dat we geen glas hadden mochten we door lopen. Drank hebben wij nog nooit problemen mee gehad.
 

Special Monkey

Geliefde act
13 apr 2021
1.996
2.564
Ik heb toch al een aantal keer heel mijn valies mogen ondersteboven halen. Iets die ik op andere festivals nog niet heb meegemaakt. aantal blikken bier die ik mee had leken ze niet veel om te caren maar ze waren precies wel naar glas of dergelijke aan het zoeken.
Vreemd...Nu, ik zie er uit als een duts vergeleken met de rest van GMM, misschien dat ze denken dat ik een brave ben.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.536
Vreemd...Nu, ik zie er uit als een duts vergeleken met de rest van GMM, misschien dat ze denken dat ik een brave ben.
ben ook wel enkel maar gecontroleerd als we in grote groep waren dus denk dat ze wel redelijk weten wie ze mogen door laten en wie er gecontroleerd moet worden
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken