Down the Rabbit Hole 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joris
  • Startdatum Startdatum
Wordt er nog wat interessants gemeld of was het vooral een promopraatje?
Er werd wel iets gezegd over vernieuwing op het festivalterrein (een nieuwe tent, het bouwen van boten en een aantal nieuwe plekken op het terrein), maar er was net iets te weinig detail om er echt een duidelijk beeld van te krijgen. Dit werd ergens na minuut 20 besproken.

Hopelijk pakken ze zowel de Teddy Widder als de Fuzzy Lop nog een beetje aan. Teddy Widder was vorig jaar niet compleet (heb ik begrepen uit feedback van dit forum) en met de terug verplaatsing van het nachtprogramma naar de Fuzzy Lop mag er daar ook nog wel het eea veranderen, vrees grote drukte in de nacht...

• Leuk
Waarderingen: alle namen zijn bezet
Hopelijk pakken ze zowel de Teddy Widder als de Fuzzy Lop nog een beetje aan. Teddy Widder was vorig jaar niet compleet (heb ik begrepen uit feedback van dit forum) en met de terug verplaatsing van het nachtprogramma naar de Fuzzy Lop mag er daar ook nog wel het eea veranderen, vrees grote drukte in de nacht...

Ja, ik begrijp ook echt niet waarom ze dat weer hebben teruggedraaid. Voor mijn gevoel was het ’s nachts nooit echt druk in de Fuzzy Loop, terwijl de Teddy (ondanks het gebrek aan sfeer en het naar mijn mening matige geluid als je te ver naar achteren stond) juist best druk was.

Het enige wat ik kan bedenken, is dat er misschien te veel geluidsoverlast was omdat de Teddy een open tent was. Aan de andere kant zou dat niet moeten uitmaken, want de Rabbit Radio produceert ook gewoon behoorlijk wat geluid.

2 juni: 297 ts / 298 tm
3 juni: 286 ts / 300 tm
4 juni: 288 ts / 296 tm
5 juni: 297 ts / 291 tm
6 juni: 308 ts / 296 tm
8 juni: 297 ts / 286 tm

Wat zeiden ze over de kaartverkoop? Het loopt zoals ze hopen?
Hij maakte er niet zo een punt van. Hij gaf aan dat ze enorm zijn gegroeid in de afgelopen jaren en dat ze nu misschien wel het punt bereiken dat iedereen die een kaartje wil kopen dat kan. Wel zou het fijn zijn als ze uitverkopen aangezien ze dan extra dingetjes kunnen toevoegen. Denk hierbij niet aan acts maar aan randzaken.

Hij maakte er niet zo een punt van. Hij gaf aan dat ze enorm zijn gegroeid in de afgelopen jaren en dat ze nu misschien wel het punt bereiken dat iedereen die een kaartje wil kopen dat kan. Wel zou het fijn zijn als ze uitverkopen aangezien ze dan extra dingetjes kunnen toevoegen. Denk hierbij niet aan acts maar aan randzaken.
Ik geloof het wel met al die randzaken. Er is al een hoop te doen maar alle aankleding is natuurlijk mooi meegenomen. Nog 3.5e week! Dan staat de bolderkar klaar om alles op de fiets mee te nemen richting de Groene Heuvels!

Ik geloof het wel met al die randzaken. Er is al een hoop te doen maar alle aankleding is natuurlijk mooi meegenomen. Nog 3.5e week! Dan staat de bolderkar klaar om alles op de fiets mee te nemen richting de Groene Heuvels!
Moet zeggen dat ik de randzaken altijd wel leuk vind, maar als we dat als enige voor een deel moeten opofferen om meer ruimte te hebben is dat een prima deal. Bezoek eigenlijk altijd wel een paar non-muziek programmeringen.

Verder viel het mij op dat ik dit jaar eigenlijk niks heb dat ik wil zien in de Bossa Nova. Mensen daar nog tips?

• Leuk
Moet zeggen dat ik de randzaken altijd wel leuk vind, maar als we dat als enige voor een deel moeten opofferen om meer ruimte te hebben is dat een prima deal. Bezoek eigenlijk altijd wel een paar non-muziek programmeringen.

Verder viel het mij op dat ik dit jaar eigenlijk niks heb dat ik wil zien in de Bossa Nova. Mensen daar nog tips?
Ik denk dat somelinez wel vet zou kunnen zijn. Rikas (klinkt een beetje als parcels) en Raynor zijn ook leuk, maar dit staat allemaal op de zondag. Voor de andere dagen weet ik het ook niet zo goed😅

Op de zaterdag heb ik een kruisje bij Stay away from Dante.
Op zondag ben ik er niet weg te slaan met een kruisje bij Nectar Woode, SOMELINEZ, Raynor en Rikas. Van SOMELINEZ heb ik de hoogste verwachting dat dat best eens heel leuk kan zijn.

• Winning
Madalitso Band (zaterdag 17:15) lijkt me fantastisch. Twee voormalig straatmuzikanten uit Malawi die vrolijke Afrikaanse folk maken. Zo'n typische act waarbij de hele Bossa Nova met een glimlach op het gezicht de heupen los gooit en je met een heel klein deel van het festivalpubliek iets unieks ervaart.

Heb toch wel een paar ontdekkingen waar ik ontzettend veel zin in heb:
- Mind Enterprises - Italo disco duo die dansend met een fles wijn langs de eerste rij loopt (op live registraties te zien)
- Rival Consoles - heerlijke rustige EDM, doet me denken aan John Hopkins
- Midnight Generation - Daft Punkesque geluid, lekker groovy
- All Them Witches - de opkomende rockband van dit jaar (beetje de Wunderhorse, van dit jaar?)
- Deki Alem - elk jaar is er rond 18:00 op zondag een punk spot. Denk aan waar Bob Vylan, Kneecap en Joey Valence vorige jaren. Dit jaar is dit denk ik Deki Alem.

Dat laatste album van All Them Witches vind ik echt heerlijk. Doodzonde dat die tegenover Midnight Generation staan, want dat is voor mij een nog grotere no-brainer.

En zoals gezegd: Girl Group en Stay Away from Dante voor de Bossa Nova!

• Leuk
Waarderingen: jaigalaar
Dat laatste album van All Them Witches vind ik echt heerlijk. Doodzonde dat die tegenover Midnight Generation staan, want dat is voor mij een nog grotere no-brainer.

En zoals gezegd: Girl Group en Stay Away from Dante voor de Bossa Nova!
Ja die clash vind ik ook een van de lastigste. Gelukkig dat het qua genre nogal verschilt dus kan goed kijken waar ik op dat moment zin in heb.

Tijdens het festival kan een blikje knakworsten natuurlijk niet ontbreken maar na een aantal blikken knaks heb ik ze wel weer gezien. Hierdoor zijn wij afgelopen jaren wat nieuwe dingen aan het uitproberen wat ook erg lekker is op een puntje. Heeft iemand nog tips voor wat jullie hiervoor meenemen?
Tot nu toe hebben we het volgende geprobeerd:
-Blikje tonijn/Zalm +
-Gehaktballetjes in sate saus +
- Falafel +/-
-Smeerkaas -

Tijdens het festival kan een blikje knakworsten natuurlijk niet ontbreken maar na een aantal blikken knaks heb ik ze wel weer gezien. Hierdoor zijn wij afgelopen jaren wat nieuwe dingen aan het uitproberen wat ook erg lekker is op een puntje. Heeft iemand nog tips voor wat jullie hiervoor meenemen?
-Blikje tonijn/Zalm +
- Falafel +/-
-Smeerkaas -
Full English, festival stijl.
Eieren, witte bonen in tomatensaus, gebakken smac/spam ipv bacon, tomaatjes.

• Wow
Waarderingen: Pinkeltje
-Blikje tonijn/Zalm +
- Falafel +/-
-Smeerkaas -
Chocolade pasta ter afwisseling van de knaks. Alhoewel we daar toch 5 dagen op teren. Kunt nooit genoeg blikken knaks hebben. Verder mogen alleen de unox knaks, die zijn toch het lekkerste.

• Leuk
-Blikje tonijn/Zalm +
- Falafel +/-
-Smeerkaas -
Toch de oldschool gebakken eieren met spek en kaas. Ik spreek uit ervaring: alle ingredienten kunnen buiten koelbox bewaard worden ;)

• Geweldig

Users who are viewing this thread