Tja ik moest het er weer even bij zoeken, veel zakt toch ook wel weer weg in de herinneringen.
Weet dat ik vorig jaar ook een paar blokken had dat er niet per sé een must see stond. Toen waren het vooral FKA Twigs en Zaho de Sagazan die het voor mij deden. Massive Attack natuurlijk ook, maar die heb ik inmiddels al zo vaak gezien, net als Underworld. Joey Valence & Brae was toen ook een must see die ik nog niet had gezien, maar die clashte met Zaho de Sagazan. Beth Gibbons een must see, evenals Floating Points. Al met al slechts een dikke handvol namen die ik vooraf echt dik onderstreept had. Heel veel andere leuke namen, maar niets wat ik nog niet eerder had gezien (zoals Wunderhorse en Wet Leg bijvoorbeeld).
Dit jaar zijn vooral Oklou, The Xx, Little Simz, Apparat, David Byrne en Beirut dik onderstreept. Ook een goede handvol dus, voor mijn gevoel redelijk vergelijkbaar met vorig jaar.
Naar mijn mening dus een degelijke, logische DTRH line-up, in de lijn met andere jaren (met uitzondering van het eerste jaar na corona, toen vond ik het daadwerkelijk minder interessant).