Down the Rabbit Hole 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joris
  • Startdatum Startdatum
Oké naar welke drie artiesten kijken jullie het meeste uit?
Jacob Alon, Florence Road, FATM

Welke artiest droom je er nog bij?
Lime Cordiale

Zwemmen in het meer, wakker worden op het idyllisch veldje of je eigen tshirt maken: welke randactiviteit ga je ondernemen?
Een recordhoeveelheid kaasgehakt eten bij De Plak

David Byrne, The Last Dinner Party, De Staat

Bad Nerves

Zwemmen in het meer, wakker worden op het idyllisch veldje of je eigen tshirt maken: welke randactiviteit ga je ondernemen?
Vanuit de enorme rij voor m'n dagelijkse Rotdog (shout-out naar Hans Worst) met verbazing wijzen naar de enorme rij voor de stripshow in de Croque Madame.

• Leuk
Waarderingen: yeaghi
Afgelopen jaar een editie overgeslagen; wat vonden jullie van de aanpassingen aan het terrein? Leuke nieuwe plekken ergens?
We hebben het met name overgeslagen omdat 2024 erg hutje mutje voelde, veel plekken stonden enorm vol en veel bottlenecks.
Hoe was het zwemmen afgelopen jaar, kan je nog vanaf de camping het water in?
Het was qua gevoel van drukte naar mijn mening flink verbeterd. Met de nieuwe locatie van de teddy Heb je een stuk minder last van de meeste bottlenecks, voornamelijk die bij het strand naar de Hotot voelde een stuk fijner aan.
Zwemmen vanaf de camping was afgelopen jaar zeker mogelijk. Er was namelijk een soort zwembad gebouwd in het meer. Het zwembad was voorzien van een outdoor spa en een kleine beachbar waar dj's draaide.

Nadelen:
Ik vond de nieuwe teddy echt ruk. het geluid was slecht en er was weinig sfeer. Ik hoop dat ze daar dit jaar wat aan gaan verbeteren.

Er is jammer genoeg steeds minder zand op de camping. Dit is voor het zwemmen geen probleem meer vanwege het zwembad, alleen met een biertje in het zand op het strand zitten moet je nu echt op het festival terrein doen

Het was qua gevoel van drukte naar mijn mening flink verbeterd. Met de nieuwe locatie van de teddy Heb je een stuk minder last van de meeste bottlenecks, voornamelijk die bij het strand naar de Hotot voelde een stuk fijner aan.
Zwemmen vanaf de camping was afgelopen jaar zeker mogelijk. Er was namelijk een soort zwembad gebouwd in het meer. Het zwembad was voorzien van een outdoor spa en een kleine beachbar waar dj's draaide.

Nadelen:
Ik vond de nieuwe teddy echt ruk. het geluid was slecht en er was weinig sfeer. Ik hoop dat ze daar dit jaar wat aan gaan verbeteren.

Er is jammer genoeg steeds minder zand op de camping. Dit is voor het zwemmen geen probleem meer vanwege het zwembad, alleen met een biertje in het zand op het strand zitten moet je nu echt op het festival terrein doen
Dank voor je uitgebreide antwoord! Goed om te horen dat er weer goed te zwemmen is, dat vind ik toch de fijnste manier om wakker te worden.
Klinkt veelbelovend! Ik las hier eerder ook iets over de tent van de Teddy, dat dit een noodoplossing tent was afgelopen jaar en ze eigenlijk plannen hadden voor iets nieuws?(kan er naast zitten)

• Leuk
Waarderingen: alle namen zijn bezet
The xx, Little Simz, Deki Alem

Flea, prachtig jazz album gedropt

Hopelijk veel heerlijk gekke gesprekken voeren met jullie!

• Leuk
Waarderingen: yeaghi en daily
Apparat, Little Simz, Deki Alem

Gesaffelstein

Op de donderdag hobby horsen

• Leuk
Gezien dat beide niet zijn uitverkocht lijkt het mij dat ze allebei hun shine willen pakken en niet een duo-drop zullen doen

Naar welke drie artiesten kijken jullie het meeste uit?
The XX, Tomora en de Staat

mogelijk nog wel realistisch: Mogwai of Agnes Obel, minder realistisch: Kassabian, Prodigy en Paul Kalkbrenner

Elk jaar is een must: zwemmen in het meer en de morning rave van Ketjang Pedis. Daarnaast vind ik het ook leuk om bij Croque Madame langs te gaan en naar een praatje in dat arena te gaan. Er staat altijd veel op mijn lijstje, maar uiteindelijk doe ik daar weinig van.

• Leuk
Op Pohoda (paar dagen later) staan nog wel paar namen die zouden kunnen: Emiliana Torrini, Lykke Li, Denzel Curry en Action Bronson. Maar eerlijk gezegd vermoed ik dat er geen grote hiphopnamen meer bij gaan komen.

Kom maar op met die namen en blokkenschema volgende week.

Op Pohoda (paar dagen later) staan nog wel paar namen die zouden kunnen: Emiliana Torrini, Lykke Li, Denzel Curry en Action Bronson. Maar eerlijk gezegd vermoed ik dat er geen grote hiphopnamen meer bij gaan komen.

Kom maar op met die namen en blokkenschema volgende week.
Ik denk dat Action Bronson het bij die Ronda show houdt, zijn ook nog tickets voor

Baxter Dury, David Byrne, SIM-OJ

Fcukers

Benieuwd naar de Porto Party thema's.

• Leuk
DTRH schrijft bij de groepscampingplekken dat er op 3x3 meter 4 tentjes passen en op een 6x6 6 tentjes. Dit klopt toch niet of mis ik iets, moeten toch wel 8 op kunnen passen?

Users who are viewing this thread