Down the Rabbit Hole 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joris
  • Startdatum Startdatum
Of ze wachten op het vakantiegeld van mensen, gooien ze de week daarvoor de laatste namen om de verkoop nog een keer te pushen.
Dit zou wel kunnen. Ik zie dat ze in 2022 op 15 juni de laatste namen dropte en op 16 juni het blokkenschema. Ik hoop echt dat we niet nog 1,5 maand moeten wachten, maar het zou niet heel raar zijn.

Dit zou wel kunnen. Ik zie dat ze in 2022 op 15 juni de laatste namen dropte en op 16 juni het blokkenschema. Ik hoop echt dat we niet nog 1,5 maand moeten wachten, maar het zou niet heel raar zijn.
2022 was een raar jaar. Alle festivals hadden toen laat te maken met bands die nog cancelden vanwege (de vrees voor) covid. Niet echt een vergelijking voor hoe het dit jaar loopt.

2022 was een raar jaar. Alle festivals hadden toen laat te maken met bands die nog cancelden vanwege (de vrees voor) covid. Niet echt een vergelijking voor hoe het dit jaar loopt.
Dat jaar kon je een dag voor je festival nog het blokkenschema droppen en dan moest je alsnog tijdens je weekend alles gaan schuiven hahaha

2022 was inderdaad een raar jaar, maar het moment waarop de namen en het blokkenschema bekend werden gemaakt stond wel in 1 lijn met de jaren voor covid. Eigenlijk wijken alleen de laatste 3 jaar af van dit schema.

2022 was inderdaad een raar jaar, maar het moment waarop de namen en het blokkenschema bekend werden gemaakt stond wel in 1 lijn met de jaren voor covid. Eigenlijk wijken alleen de laatste 3 jaar af van dit schema.
Met steeds meer podia en steeds meer namen is het natuurlijk ook niet heel gek om een andere strategie / frequentie van aankondigen te bedenken. Maar wel jammer dat wij hier steeds zitten te wachten, iets met blij en dode mus ;-)

Is het hier bij DTRH ook zo dat je alleen op de easycamp enzo kan met speciaal bandje. Net zoals bij lowlands

Nog iets meer dan 50 dagen. Heb het gevoel dat het forum nog niet helemaal leeft. Hier een kleine poging om dat te doen opleven.

Volgende week of anders de week erop worden waarschijnlijk de nieuwste/laatste namen aangekondigd. Vorig jaar stonden daar met floating points, Royel Otis en Model/Actriz onverwachts nog best grote en veelzijdige namen tussen.

Zelf hoop ik dit jaar nog op een of twee knallers in de nacht. Four Tet of Brutalismus 3000. En voor overdag lijkt het me mooi als namen als Kae Tempest, the Pixies of Lykke Li nog komen. Maar ben bang dat veel hiervan ijdele hoop is.

Ben wel benieuwd waar het festileakspubliek echt nog op hoopt en wat de reële verwachtingen zijn voor de laatste namen!?

• Leuk
Waarderingen: alle namen zijn bezet
Oké naar welke drie artiesten kijken jullie het meeste uit?
Fatm, mind enterprise en the xx kijk ik het meeste naar uit.

Welke artiest droom je er nog bij?
Lykke li

Zwemmen in het meer, wakker worden op het idyllisch veldje of je eigen tshirt maken: welke randactiviteit ga je ondernemen?

Users who are viewing this thread