Down the Rabbit Hole 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joris
  • Startdatum Startdatum
Ik zie toch een paar kleine veranderingen. Camping roze is terug, de groepscampingXL staat op de plek waar vorig jaar het rabbit resort was en deze plek is kleiner, groepscamping (nu is een paarse kleur) is groter dan vorig jaar, rabbit resort zit nu op de zelfde plek als de easycamp (lekker ver weg, dus top:)), de oude camping paars is verdwenen en het buitenbad lijkt weg te zijn, maar het zou natuurlijk kunnen dat dit later word toegevoegd.
De oude en nieuwe plattegrond over elkaar gelegd.

Bijlagen

• vergelijking plattegrond.jpg
    vergelijking plattegrond.jpg
    535,2 KB · Weergaven: 134
  • Leuk
Waarderingen: Mimi en LuukvdDobbel
L.A. Sagne vind ik nog wel een mooie toevoeging voor de laatste worp. Beetje in de lijn van Amyl and the snifflers. En dan uit eigen land 😎
Nieuwe album is geweldig!

Best wat leuke namen! Nicolini, Twiena en Youngwoman zijn allemaal wel aardig. Ik heb wel het gevoel dat Twiena en Younwoman er al wel vaak hebben gestaan, maar dat kan ik ook mis hebben.

• Leuk
Waarderingen: jaigalaar
Wij lopen hier altijd 15 minuten naar binnen en dan zijn we weer weg. Vind de show nog wel vet maar verder heb ik hier helemaal niks mee.

Hoe moet ik dit voor me zien? Is dit een soort adonis? Ik vond youngwoman en vooral twiena erg vet vorig jaar op Lowlands!

Mijn vrienden en ik willen ons waarschijnlijk in gaan schrijven voor de porto parties. Heeft iemand daar al ervaring mee? Is dat leuk om te doen of juist veel werk?

Ik ga nog even Mogwai en The Haunted Youth manifesten als passend bij DTRH en haalbaar voor zo'n laatste drop, waar de afgelopen toch steeds wel nog een paar relatief bekende undercard-namen bijzaten. Ze staan allebei dat weekend op Werchter en hebben vlak ervoor en erna niets te doen: dan kunnen ze toch wel een dag of 2 vroeger onze richting uitkomen?;)🙏

• Leuk
Waarderingen: LLsince97
The Haunted Youth zie ik wel gebeuren. Mogwai zou ik tof vinden, maar is wel een categorie die voor mijn gevoel niet vaak geboekt wordt daar.

Yard Act zou me niets verbazen als die er weer staan, Pixies ook niet.

Allemaal nog niet uitverkocht, kans lijkt me aanwezig dat ze de tijdschema's aanpassen om wat meer tickets te verschuiven?

Uiteraard zullen we het nooit te weten komen, maar ik vraag me oprecht af hoeveel kaarten er nu daadwerkelijk verkocht zijn. De helft? 90%?

Hoe groot is het probleem van niet uitverkopen de festivals nu werkelijk?

Ik denk eigenlijk dat zowel LL als Dtrh wel uit gaan verkopen, maar dat bezoekers wachten tot het laatste moment.

• Leuk
Waarderingen: alle namen zijn bezet

Users who are viewing this thread