Down the Rabbit Hole 2025

Bekijk bijlage 14988Ik denk dat het een stuk minder proppen gaat worden in de teddy..... wat een mega ding is dat zeg. Lijk de alpha van lowlands wel.
Ja dat dacht ik in eerste instantie ook maar dat hotot/alpha frame is een stuk platter aan de bovenkant. Misschien dat deze een deel daar mist en daardoor toch nog iets smaller is. Hoe dan ook echt een gigantisch ding.

dat gaan Joey Valence al doen!

Wunderhorse afzeggen, Joey op die plek in de Teddy en Sticks oid op de plek van Joey. Dan zit er niemand meer in de spagaat.
Als Wunderhorse dan toch af gaat zeggen, doe mij dan deze optie maar ja.

Als dit een voorbode is wat we kunnen verwachten van Zaho de Sagazan denk ik dat zij wellicht wel de meest spectaculaire show van dit jaar zal verzorgen
In haar show in Tivoli, die volgens mij een uur of twee duurde, waren dit zoals ik het me herinner de laatste twintig minuten voor de toegift. Die toegift bestond uit drie covers, dat vond ik zelf eigenlijk het minste deel. Het middenstuk daarentegen, nog voor deze twintig minuten, vond ik zelf nóg beter dan het stuk uit dit filmpje (al snap ik dat dit wel heel lekker is op een festival).

• Leuk
Waarderingen: omenico
In haar show in Tivoli, die volgens mij een uur of twee duurde, waren dit zoals ik het me herinner de laatste twintig minuten voor de toegift. Die toegift bestond uit drie covers, dat vond ik zelf eigenlijk het minste deel. Het middenstuk daarentegen, nog voor deze twintig minuten, vond ik zelf nóg beter dan het stuk uit dit filmpje (al snap ik dat dit wel heel lekker is op een festival).
Vet, ik heb op youtube al een paar live acts van haar gezien in losse shows en ze weet het niveau van begin tot einde allemaal constant hoog te houden. Dit stuk heeft voor mij wel besloten om naar haar show te gaan ipv die van Joey Valence omdat ik verwacht al heel veel explosieve shows te zien op DTRH en dit wat melancholischer is.

• Leuk
Waarderingen: Avani en Matthijs
Voorspellingen voor zondag zijn inmiddels weer helemaal ruk. Naja, zal de komende dagen nog wel een keer of tien veranderen. Hopen op het beste. Hier is de voorpret inmiddels in volle gang.

Heeft iemand ervaring met de touringcars? Zijn ze streng op de hoeveelheid spullen die je per persoon mag meenemen?

Heb ik het nou goed dat de oude Teddy tent, die vrij nieuw was, helemaal niet meer op het terrein te vinden is?
Die tenten worden de helft van de tijd ook gewoon gehuurd. Volgensmij is Mojo maar eigenaar van een paar van die tenten

• Leuk
Waarderingen: gguuss en Novis95
Voorspellingen voor zondag zijn inmiddels weer helemaal ruk. Naja, zal de komende dagen nog wel een keer of tien veranderen. Hopen op het beste. Hier is de voorpret inmiddels in volle gang.
Blijven manifesteren dat het zondag goed gaat worden! Aan de line-up gaat het in ieder geval niet liggen op zondag.

Aangezien ik midden in een verhuizing zit, lijkt het erop dat wij toch vrijdagochtend pas vertrekken. Heeft iemand ervaring met hoe druk het dan bij de polsbandjes tent is?

Aangezien ik midden in een verhuizing zit, lijkt het erop dat wij toch vrijdagochtend pas vertrekken. Heeft iemand ervaring met hoe druk het dan bij de polsbandjes tent is?
S'ochtends gezellig druk, later in de middag en avond rustig

• Leuk
Waarderingen: KeukenS
De eerste werkdagen bij mijn nieuwe Belgische werkgever zitten erop, de verhuizing is gedaan en daardoor kijk ik terug op de meest chaotische aanloop naar een weekendje DTRH. Maar ben er klaar voor en hoe!
Ik heb er super veel zin in!

Vanaf hier lees ik niet meer superactief mee. Tot in Beuningen en anders tot de nazit hier op het forum en heel veel plezier allen!

Users who are viewing this thread