Down the Rabbit Hole 2025

Heeft iemand ervaring met de touringcars? Zijn ze streng op de hoeveelheid spullen die je per persoon mag meenemen?

Waarschijnlijk Ploegendienst, Ray Fuego met SMIB al aanwezig en de drummer van Ploegendienst deelde enkele weken geleden een screenshot van het blokkenschema op zijn insta verhaal, waar dit slot duidelijk zichtbaar was. 1+1 lijkt me 2.
Ah scherp! Dat lijkt me dan vrij duidelijk.

Als dit een voorbode is wat we kunnen verwachten van Zaho de Sagazan denk ik dat zij wellicht wel de meest spectaculaire show van dit jaar zal verzorgen

Weet iemand welk merk waterflesjes ze aan de bar verkopen?
Ik erger me er elk jaar weer aan dat je de dop niet meekrijgt. Na het festival neem ik me altijd voor om zo’n partydop te halen, maar dat vergeet ik dan weer en nu ben ik dus te laat.

Ik dacht als ik in de supermarkt hetzelfde flesje koop als ze daar hebben, dan kan ik die dop gewoon meenemen.

Ik erger me er elk jaar weer aan dat je de dop niet meekrijgt. Na het festival neem ik me altijd voor om zo’n partydop te halen, maar dat vergeet ik dan weer en nu ben ik dus te laat.

Ik dacht als ik in de supermarkt hetzelfde flesje koop als ze daar hebben, dan kan ik die dop gewoon meenemen.
Waarom niet gewoon een dopper of andere fles? Genoeg punten om je fles te vullen.

chaudfontaine als het goed is.

Uit betrouwbare bron vernomen dat de Fuzzy morgen opengaat in plaats van de Teddy. De Teddy Widder schijnt nog niet klaar te zijn.

Ben zelf niet zo'n fan van die partydoppen, lekt aan alle kanten

In de rabbitmarche verkopen ze chaudfontaine

Users who are viewing this thread