Down the Rabbit Hole 2025

Eerste keer naar DTRH, enorm veel zin in. Gaan normaal gesproken naar Lowlands maar wilden nu deze wel eens proberen.
In de mail van de organisatie van gisteren staat dat de parkings pas om 11 uur open gaan. Wij waren van plan iets eerder te komen met de auto. Iemand enig idee of de parkings echt pas om 11 open gaan?

Als het
Eerste keer naar DTRH, enorm veel zin in. Gaan normaal gesproken naar Lowlands maar wilden nu deze wel eens proberen.
In de mail van de organisatie van gisteren staat dat de parkings pas om 11 uur open gaan. Wij waren van plan iets eerder te komen met de auto. Iemand enig idee of de parkings echt pas om 11 open gaan?
Als het druk is gaan die wel wat eerder open hoor. Vorig jaar gingen poortjes ook 1-1,5 uur eerder open.

Ik zie enkele vragen voorbij komen mbt controles bij camper/caravan. Wij hebben altijd flinke koelbox (120L) vol drank voor de hele groep en er is nooit iemand gaan rekenen of dit te veel was voor aantal mensen in de auto.

Controles zijn vooral op glas (flessen, maar bv ook potje groenten) , gasfles en bestekla (moest afgelopen jaar m'n broodmes inleveren 😂). Wij hebben elk jaar heel relaxte lui tijdens de aankomst met onze caravan.

Hoe streng wordt er nou daadwerkelijk gecontroleerd op middelen bij de camping ingang de eerste keer? 🤔

De eerste werkdagen bij mijn nieuwe Belgische werkgever zitten erop, de verhuizing is gedaan en daardoor kijk ik terug op de meest chaotische aanloop naar een weekendje DTRH. Maar ben er klaar voor en hoe!
Ik heb er super veel zin in!

Vanaf hier lees ik niet meer superactief mee. Tot in Beuningen en anders tot de nazit hier op het forum en heel veel plezier allen!
Fijn weekend gewenst, zeker na de drukte van de verhuizing! Ik vind jouw pre-DTRH forumberichten waar je schrijft het forum niet meer te lezen omdat je helemaal wil opgaan in het festival altijd wel hype. Leuke traditie :p

Lange blonde giraffe (🌈) zoekt festivalmaatje(s) voor DTRH! 🎪🐇 Het is mijn allereerste festival en mijn vrienden gaan niet mee, dus deze jongen zoekt een gezellige kudde om mee te dansen, feesten en proosten! DM meee!

Ook nog een vraagje: welke camping is aan te raden als je alleen komt? 🏕️

En ik hoorde dat de pendelbussen pas vanaf 12:00 rijden, maar dat sommigen al veel eerder in de rij staan. Is het slim om echt vroeg te gaan?

Lange blonde giraffe (🌈) zoekt festivalmaatje(s) voor DTRH! 🎪🐇 Het is mijn allereerste festival en mijn vrienden gaan niet mee, dus deze jongen zoekt een gezellige kudde om mee te dansen, feesten en proosten! DM meee!

Ook nog een vraagje: welke camping is aan te raden als je alleen komt? 🏕️

En ik hoorde dat de pendelbussen pas vanaf 12:00 rijden, maar dat sommigen al veel eerder in de rij staan. Is het slim om echt vroeg te gaan?
Ik zie onder de dtrh Instagram berichten steeds comments van iemand die een groepswhatsapp maakt voor mensen die zelf gaan!

Hoe streng wordt er nou daadwerkelijk gecontroleerd op middelen bij de camping ingang de eerste keer? 🤔
Ben ook benieuwd (Vraag ik voor een vriend ;) vorige jaar nooit echt gecontroleerd, maar hoorde wel dat er scanners voor tassen stonden ofzo afgelopen keer. Fouilleren weet ik niet meer zo goed

Ik las een paar pagina's terug over mensen die problemen hadden met het doorsturen van tickets. Ik heb daar inmiddels ook last van.. heeft iemand al een oplossing kunnen vinden? :(

Update: inmiddels via m'n laptop wel gelukt :)

Laatst bewerkt:
Wij werden door verkeersregelaars de kiss en ride op gestuurd met heel wat andere autos, dus lekker een extra rondje gereden. Maar we staan in de rij!

We zitten in de auto onderweg naar het Konijnenhol, zin in tot de Hottot en terug! 🐰 Hele mooie dagen gewenst aan alle mede-rabbits. En laten we er samen een knallend feestje van maken.

• Leuk
Waarderingen: Dennis101
Ik zit ik de volle pendelbus naar het terrein met goede zin! Ik ben al een paar jaar niet meer geweest, hoe groot achten jullie de kans dat ik over een uur nog een plekje voor twee tenten naast het meer op camping groen kan bemachtigen?? Zo niet, heeft iemand nog goeie tips voor een plekje met bomen?

Weet hier iemand of je ook heet water op de camping kan krijgen voor bijv. zon bak noodles/pasta mee te nemen?
Thanks alvast. Tot morgen 🐰

Users who are viewing this thread