Down the Rabbit Hole 2025

Je kan sowieso nog wel één plekje vinden voor je tent als je op vrijdag komt. Het is vooral lastig om dan nog een mooi stukje te vinden waar je met een aantal tenten bij elkaar kunt gaan staan.

• Leuk
Waarderingen: mroizo
Ik heb de laatste jaren op verschillende plekken gestaan op de camping: groen en geel toen we op donderdag aankwamen. Toen we op vrijdag aankwamen: Campercamping toen deze op de plek van de huidige easy camp was, dit is zo bevallen dat we vorig jaar met de tent ook weer op paars zijn gaan staan. Paars vorig jaar was ook ongeveer de plek van de Easy camp.

Ik sla dit jaar over, waar ik enthousiast ben over de wijzigingen op het terrein hoop ik wel dat er nog plek overblijft voor de campeerders die op vrijdag komen zonder groep/easy/glamcamp.

• Leuk
Waarderingen: mroizo
Ik vond de lineup sowieso 1 van de betere in tijden, en toen werd er opeens nog een nieuw podium bekend gemaakt met zieke punk energie en vette extra artiesten (persoonlijk heel enthousiast dat Doevoe komt). De hype is heel groot.

• Leuk
Waarderingen: Aadt, Joris en Mimi
Iemand ervaring of een goede pitch vóór Maribou State? Ik kende ze van een paar nummers van een ouder album die ik altijd wel fijn vond, maar ben bang dat een hele set van ze te kabbelend kan zijn om mijn aandacht erbij te kunnen houden. Het begin van de set van Alexandra Palace hieronder was wat saai, maar het wordt richting het einde wel beter. Vrijdag avond kent enorm veel clashes voor mij, vrienden willen naar Maribou, maar ik overweeg zelf ook de Jeugd/Massive Attack (met de afstand hottot-teddy nu officieel wel een clash te noemen), Gurriers of Emma DJ. En ergens denk ik dat vooraan staan bij Maribou wel een must is om erin opgezogen te kunnen worden. Twijfels twijfels

Om even de sponsoring-discussie aan te wakkeren, maar het lijkt erop dat de Rabobank een redelijk prominente plek krijgt op DTRH. Opzich heb ik niks tegen sponsoring, maar ik vind dit toch wel een beetje een vreemde eend in de bijt die niet helemaal past bij het imago van het festival.
Mee eens! Ik hoop echt dat er niet weer zo'n lelijk ding op het terrein komt als die vodafone activatie o_O

Dat is gewoon crimineel joh, waarom stond hij zo vroeg/in de buitenlucht?
Geen idee, maar ik vind dit echt misdadig.

En overigens ook wel bijzondere keuze van zijn bookers, voor iemand die zo weinig boekingen doet dat dit er dan eentje van is.

Mee eens! Ik hoop echt dat er niet weer zo'n lelijk ding op het terrein komt als die vodafone activatie o_O
Ik zie oprecht niet hoe je de Rabobank er goed in kan verweven. Mits je iets leuks doet met het Rabo Cultuurfonds (in een soort kleine extra stage (Popronde-stage, gesponsord door Rabo Cultuurfonds) of iets met een biologisch Nederlands foodcourt (vanwege de verweving met de boeren).

Geen idee, maar ik vind dit echt misdadig.

En overigens ook wel bijzondere keuze van zijn bookers, voor iemand die zo weinig boekingen doet dat dit er dan eentje van is.

Ik zie oprecht niet hoe je de Rabobank er goed in kan verweven. Mits je iets leuks doet met het Rabo Cultuurfonds (in een soort kleine extra stage (Popronde-stage, gesponsord door Rabo Cultuurfonds) of iets met een biologisch Nederlands foodcourt (vanwege de verweving met de boeren).
Ik hoop bij deze dat jij in de organisatie van deze activatie zit. Het klinkt na het lezen van jou ideeën bijna als een goed idee 😂 Al is de angst voor een gigantische oranje kubus nog niet helemaal weg.

• Leuk
Waarderingen: Falladain en Aadt
Haha, echt een smet op het mooie terrein inderdaad. Die 'beurs-stand' naast de doorgang naar Fuzzy Lop was vorig jaar zo mogelijk nog lelijker. Weet niet eens wat voor product ze promoten, moet je nagaan hoe goed die sponsoring werkt ;)
Die Fuze Tea stand vond ik vorig jaar dan wel weer geinig, die weten tenminste hoe je je als merk in een festival kunt mengen.

• Leuk
Waarderingen: alle namen zijn bezet
Was het al definitief duidelijk dat er niet meer met munten betaald kon worden?

Ze kondigen het ook een beetje aan alsof met een pinpas betalen iets heel erg bijzonders is: 'DTRH en rabobank slaan de handen ineen...' Of zouden ze hier echt een ander systeem voor hebben verzonnen dan pinautomaten? Waardoor je misschien niet meer afhankelijk bent van Wifi?

Users who are viewing this thread