Down the Rabbit Hole 2025

Ik kende het nog niet en het was misschien beter geweest om dat zo te laten. Dit ligt namelijk precies in mijn straatje en die zaterdagmiddag is al zo'n blok met lastige keuzes en veel sprintwerk.
Haha same here. Kon zorgeloos naar Franc Moody maar nu keuzestress... Vet nummer!

Klinkt goed! Dit wordt waarschijnlijk wel het optreden waar ik het meeste naar uitkijk gedurende het weekend.
Voor mij ook, al vind ik het jammer dat ze redelijk vroeg in de middag staan geprogrammeerd. Had m.i. beter gepast in de avond.
Wel heel veel zin in! Zag wat beelden vanuit de Paradiso zondag en dat zag er heel goed uit.

Ik vind de nieuwe hit van Glintsal dus ook echt heerlijk en vet dat ze in de Bossa Nova staan. Wel echt balen van de clash met Franc Moody, ben daar nog niet over uit..
Indien een last minute afzegging in de Fuzzy, mag Glintsal doorschuiven. Deze act lijkt mij inderdaad veel te groot voor de Bossa Nova. What were they thinking? 😄

Lekkere tip, Glintsal. Iemand nog meer tips van verborgen pareltjes dit jaar? Heb de afgelopen jaren veel vette dingen gezien door hier rond te neuzen namelijk!

Voor de nacht zal het voor mij vooral uit m'n comfort zone zijn(wat niet erg is) of de indie classics pakken. Voor iemand die niet in de techno/house hoek zit is dat toch knap karig, of mensen moeten nog tips hebben.
Van 2018 en 2019 herinner ik me inderdaad de indie DJ's 's nachts in de Fuzzy Lop en Teddy Widder met superleuke feestjes, maar deze vond ik de afgelopen jaren niet direct terug. Heet dit tegenwoordig Rabbit Radio?

Heet dit tegenwoordig Rabbit Radio?
Yes

Eigenlijk zie je zowel op Lowlands altijd wel Arnold Scheepmakers, Liza van der Brink, Vera Siemons, Menno de Meester en DJ Prima op de line-up staan in een of enkele vorm. Meestal is dit indie/alternative hitjes gemixt met nieuw.

EDIT: En St. Paul natuurlijk, maar die heeft volgensmij embargo op de zaterdagnacht van de Armadillow op Lowlands en staat zelden op DTRH.

Radiate V komt weer terug en dit keer met een vollere line-up
Dropt DTRH nog even een (bijna) volwaardige stage joh. Echt hele toffe experimentelere DJs hier. Emma dj bijvoorbeeld, echt een mix van industrial, noise en techno. En blijkbaar wat ambient artiesten. Nais

• Leuk
Waarderingen: Mimi
Ik heb even door mijn foto's en filmpjes van 2018 en 2019 gezocht en blijkbaar heetten deze feestjes toen Teddy Takeover en Saturnight Selection, beide in de Teddy Widder. Ook in 2022 heb ik lang gestaan bij Teddy Takeover.

Hopelijk is er bij Rabbit Radio dezelfde sfeer!

Ik moet nog even opnieuw in Glintsal duiken. Eerste keer pakte het me nog niet echt (terwijl ik nogal van de hiphop ben). Maar dat gebeurt me wel vaker, dat het kwartje niet meteen de eerste keer valt.....

JA! Dan Whitlam is voor mij waarschijnlijk de reden dat ik een stuk van Wunderhorse ga skippen. Voor degene die van the Streets en Loyle Carner houden.
Hoeft niet, toch? Na Dan kan je prima doorlopen naar de Teddy. Die tent is best groot en verwacht niet dat die bomvol gaat staan (helaas). Volgens mij is BASSOLINO ook best gezellig en trekt die veel publiek van het veld.

JA! Dan Whitlam is voor mij waarschijnlijk de reden dat ik een stuk van Wunderhorse ga skippen. Voor degene die van the Streets en Loyle Carner houden.
Anders gewoon een moshpit starten :P

Klopt het nou dat er in Paradiso pas op het laatst een moshpit was? Vanuit de UK kwamen echt horrorverhalen waarbij er zelfs bij de rustigste nummers mensen aan het moshen waren haha

Is het iemand anders opgevallen dat Sam Fender niet meer op het programma staat? Wel nog op het blokkenschema, maar niet meer in de lijst. Foutje of …?

Staat ook nog in het blokkenschema in de app. Lijkt dus echt alleen van die pagina af te zijn opeens

Users who are viewing this thread