Down the Rabbit Hole 2025

Ik kan me ook best voorstellen dat we eerst nog een rijtje namen krijgen en daarna pas het blokkenschema. In 22 was het blokkenschema pas op 16 juni bekend
2022 was ook nog wel een onzeker jaar qua afzegging door corona. Vorig jaar kregen we hem al op 1 mei. Op zich had ik het ook niet raar gevonden als we vandaag Lowlands namen kregen en volgende week DTRH. Allebei niks vind ik toch wel jammer.

Als marketeer wil je toch wel streven de hype levend te houden. Af en toe een handjevol nieuws doet het festival leven...
perhaps, maar volgens mij is het clubje liefhebbers dat het nieuws zo nauwgelet volgt als wij hier maar een klein clubje

Ik heb altijd het idee als ik de campinggangers om mij heen hoor dat merendeel van de bezoekers een of twee weken van te voren het affiche pas echt goed gaan bekijken en gaan hypen, of nog onvoorstelbaarder, het schema lopen obv hype van hun vrienden 😆

• Leuk
Waarderingen: breadant
perhaps, maar volgens mij is het clubje liefhebbers dat het nieuws zo nauwgelet volgt als wij hier maar een klein clubje

Ik heb altijd het idee als ik de campinggangers om mij heen hoor dat merendeel van de bezoekers een of twee weken van te voren het affiche pas echt goed gaan bekijken en gaan hypen, of nog onvoorstelbaarder, het schema lopen obv hype van hun vrienden 😆
Ook wel eens iemand gesproken die alleen De Jeugd kende van de line-up

Oh dat zal zeker waar zijn en die mensen ken ik ook. Maar toch, overall is het wel goed om je festival te branden. Je moet gewoon regelmatig in het nieuws komen om de hype of aandacht vast te houden.

Op zich valt het wel mee hoe lang DTRH niks heeft laten horen. ze hebben de namen van de Bizarre natuurlijk twee weken geleden bekend gemaakt en dat valt (vooral als je het vergelijkt met LL dit jaar) heel erg mee.
Het is voor mij meer het feit dat er (voor mij) gewoon heel weinig logica zit in wanneer ze wat naar buiten brengen. Ik ben benieuwd of ze dit met een reden doen (bijvoorbeeld dat er (wat ik hoop) een extra podium bij komt) of dat het toevallig is.

Het is in ieder geval niet bevordelijk voor de appgroepjes, waar het ook een stuk rustiger is tov vorig jaar.

Op zich valt het wel mee hoe lang DTRH niks heeft laten horen. ze hebben de namen van de Bizarre natuurlijk twee weken geleden bekend gemaakt en dat valt (vooral als je het vergelijkt met LL dit jaar) heel erg mee.
Het is voor mij meer het feit dat er (voor mij) gewoon heel weinig logica zit in wanneer ze wat naar buiten brengen. Ik ben benieuwd of ze dit met een reden doen (bijvoorbeeld dat er (wat ik hoop) een extra podium bij komt) of dat het toevallig is.
Dat is natuurlijk ook het opvallende: doorgaans kun je de klok gelijkzetten op bekendmakingen van LL en DTRH. Dit jaar is het telkens anders dan we gewend zijn.

Misschien een nieuw hoofd marketing en communicatie.

Dat is natuurlijk ook het opvallende: doorgaans kun je de klok gelijkzetten op bekendmakingen van LL en DTRH. Dit jaar is het telkens anders dan we gewend zijn.

Misschien een nieuw hoofd marketing en communicatie.
Het is wel weer zo dat dit ook op een bepaalde manier triggerd. Ik het (vooral bij DTRH) het gevoel dat er in ieder geval in mijn vriendengroep iedere woensdag vanuit wordt gegaan dat er nieuwe namen komen. Dus doordat je niet weet wanneer je het kan verwachten, verwacht je het iedere week 😅

Users who are viewing this thread