Down the Rabbit Hole 2025

Zouden er nog acts van Wilde Weide naar DTRH komen? Kan me voorstellen dat het voor Nederlandse / Belgische acts prima te doen is. De curatoren zullen wel exclusief zijn, maar de rest?

Zou namelijk erg blij worden van Parker Fans.

Met de aankondiging van Doechii voor Pukkelpop lijkt me dat zij naar Lowlands gaat. Al kan het in theorie nog beide kanten uit vallen. Of ze weten er net als bij Charli beiden helemaal naast te grijpen

Zouden er nog acts van Wilde Weide naar DTRH komen? Kan me voorstellen dat het voor Nederlandse / Belgische acts prima te doen is. De curatoren zullen wel exclusief zijn, maar de rest?

Zou namelijk erg blij worden van Parker Fans.
Zowel Parker Fans als hun curator Moody Mehran staan hetzelfde weekend ook op een ander festival, dus daar is geen sprake van exclusiviteit, is ook niet de insteek van Wilde Weide.

• Leuk
Waarderingen: alle namen zijn bezet
Ik denk dat er nog wel een konijn uit de hoge hoed kan komen. Afgelopen jaar was de laatste drop van het hoofdprogramma: Kneecap, Bolis Pupul, Naomi Sharon, Sammy Rae & The Friends en The South River Band. Dit waren natuurlijk maar 5 namen, maar dit waren wel allemaal niet Nederlandse acts.
We missen dit jaar in totaal nog aardig wat namen. Ik denk dat daar vast nog wel wat moois tussen zit!

• Leuk
Waarderingen: Novis95
Met de aankondiging van Doechii voor Pukkelpop lijkt me dat zij naar Lowlands gaat. Al kan het in theorie nog beide kanten uit vallen. Of ze weten er net als bij Charli beiden helemaal naast te grijpen
Ze staat op 4 juli ook op Roskilde in Denemarken, dus dan is DTRH ook praktisch om de hoek. Dus met die redenering is het nog echt 50/50 of het LL of DTRH wordt. Zou een mooie stunt zijn, maar ook bijna te mooi om waar te zijn.

Ze staat op 4 juli ook op Roskilde in Denemarken, dus dan is DTRH ook praktisch om de hoek. Dus met die redenering is het nog echt 50/50 of het LL of DTRH wordt. Zou een mooie stunt zijn, maar ook bijna te mooi om waar te zijn.
Waarbij wat mij betreft nog een klein argument in het voordeel van DTRH is dat lowlands al ASAP Rocky heeft en DTRH die grote hiphopnaam nog mist.

Maar doorslaggevend is waarschijnlijk wat beter in haar schema past.

• Leuk
Waarderingen: alle namen zijn bezet
Hoi allemaal, normaal gesproken lurker hier, maar nu toch gedwongen tot actieve deelname aan het forum. Ik heb de boot gemist met de verkoop van groepsplekken, maar zou toch een klein groepsplekje heel fijn vinden. Is er iemand hier die van een basic groepsplek af wil? Ik hoor het graag :)

Hoi allemaal, normaal gesproken lurker hier, maar nu toch gedwongen tot actieve deelname aan het forum. Ik heb de boot gemist met de verkoop van groepsplekken, maar zou toch een klein groepsplekje heel fijn vinden. Is er iemand hier die van een basic groepsplek af wil? Ik hoor het graag :)
Ik zou vooral Ticketmaster resale in de gaten houden.

Users who are viewing this thread