Down the Rabbit Hole 2025

We zouden de eventuele volgende drop met het blokkenschema volgende week al kunnen verwachten. Als ik kijk naar wat er de afgelopen jaren, dan zie ik dat we de laatste namen van het hoofdprogramma+ het blokkenschema steeds een week na de drop van de bizarre krijgen.
Nu ik alles een beetje naast elkaar gelegd heb houden ze (op die onverwachte tweede drop na) qua tussen tijden eigenlijk wel steeds het schema van de afgelopen jaren aan. Het enige verschil is dat ze met de drop van de REX en de Bizarre een week eerder zijn dan afgelopen jaren.

Ik denk dus dat we volgende week op 23 April(want een week na de Bizarre) of de week daarna op 30 April (want dan lopen we weer gelijk met het schema van de afgelopen jaren) het blokkenschema + nieuwe namen kunnen verwachten!
Zelf verwacht ik dat de volgende drop van Lowlands volgende week gaat zijn en de drop van Dtrh erna.

Hier nog maar een laatste poging, aangezien op Ticketswap er niet tegen te klikken valt. Daar zijn ze binnen luttele seconden weg.

We zijn met een groepje op zoek naar een camperticket. In de early bird fase was het nog niet mogelijk om campertickets bij te kopen (of we zagen dit volledig over het hoofd). Hierdoor grepen we net mis.

We zien dus wel dat zo nu en dan een ticket aangeboden wordt op Ticketswap, maar zoals ik al aangaf, is daar helaas niet op te reageren. Mocht iemand van haar of zijn ticket af willen, stuur me dan gerust een PM. De prijs komen we wel uit :)

Ticketmaster resale in de gaten houden werkt doorgaans beter dan ticketswap (want geen meldingen)

Nou, gokje voor laatste drop. Ga maar even uit van 10 namen en verwacht dat er flink wat van eigen bodem tussenzit.
  • Model/Actriz (100%)
  • WIES (NL)
  • Spinvis (NL)
  • Elmer (NL)
  • Tom Trago (NL)
  • PVRIS (van Werchter)
  • Celeste (van Werchter)
  • De La Soul (van Werchter)
  • The Slow Readers Club (stille hoop)
  • The Ting Tings (onrealistische hoop)

Nou, gokje voor laatste drop. Ga maar even uit van 10 namen en verwacht dat er flink wat van eigen bodem tussenzit.
  • Model/Actriz (100%)
  • WIES (NL)
  • Spinvis (NL)
  • Elmer (NL)
  • Tom Trago (NL)
  • PVRIS (van Werchter)
  • Celeste (van Werchter)
  • De La Soul (van Werchter)
  • The Slow Readers Club (stille hoop)
  • The Ting Tings (onrealistische hoop)
Zou wel blij worden van dit lijstje. Lambrini Girls of Warhaus zou ik ook wel toe juichen van de Werchter line-up. Verder mogen uit Nederland zeker Hiqpy en Taxitaxi toegevoegd worden net als Ploegendienst.

Volgens mij zag ik dit een tijdje geleden ook voorbijkomen hier, maar de Wombats stonden samen met Red rum club in de 013 even geleden. Maakt een van die twee geen kans om op DTRH te staan.
Ik mis nog wel een beetje een wat oudere indie naam op de plek waar afgelopen jaren Phoenix, Bombay Bicycle Club en The Whitest Boy Alive stonden.

Edit: Ik was bloc party een beetje vergeten. Neemt niet weg dat er best nog zo'n naam bij kan :)

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Mojo jojo
Volgens mij zag ik dit een tijdje geleden ook voorbijkomen hier, maar de Wombats stonden samen met Red rum club in de 013 even geleden. Maakt een van die twee geen kans om op DTRH te staan.
Ik mis nog wel een beetje een wat oudere indie naam op de plek waar afgelopen jaren Phoenix, Bombay Bicycle Club en The Whitest Boy Alive stonden.

Edit: Ik was bloc party een beetje vergeten. Neemt niet weg dat er best nog zo'n naam bij kan :)
De Wombats zou ik wel leuk vinden. Lekker in het zonnetje op zondagmiddag bijvoorbeeld.

Overigens vind ik dat de line-up juist wat actuelere acts zou kunnen gebruiken. Met Patti Smith, Iggy Pop, Massive Attack, Underworld, Bloc Party en DJVT zitten er - met name aan de bovenkant - wat mij betreft al genoeg acts die wat langer mee gaan.

Om even een ander geluid te laten horen, mooi nieuws! Aantal jaren geleden was Two Door Cinema Club ook al zo vreselijk op de Hotot, al liep wel de hele weide er voor uit.
Heb zelf Foster in 2017 gezien en dat was best een goede show, een stuk beter dan die Two Door Cinema Club show. Al hielp het rukgeluid daar natuurlijk ook niet.

Mijn commentaar was meer dat ik de maandag en dinsdag na DTRH nu ook nog concerten heb :)

The whitest Boy Alive. Ik ga het nogmaals zeggen want het kan imo niet genoeg zijn, wat was dat een lekker optreden zeg.

Jammer trouwens van Foster, had ze zelf ook wel echt verwacht op DTRH. Zonde.

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread