Down the Rabbit Hole 2025

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.754
5.265
IMG_0078-1024x683.jpg


Down The Rabbit Hole 2025
Wanneer: 4, 5 & 6 juli 2025
Waar: Groene Heuvels, Beuningen
Organisator: MOJO
Directeur: Ide Koffeman
Capaciteit: 45.000 (hope so)
Muntprijs: 3,75 euro (hope so)
Eerste editie: 2014
 
Laatst bewerkt:

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.847
3.199
Ook hopen dat ze de programmering op vrijdag gewoon even wat eerder laten starten aankomend jaar. Begon echt bizar laat terwijl vrijwel iedereen er donderdag al is. Zorgde voor onaangename drukte op het terrein.
 

Marin

Dagopener
14 apr 2021
598
465
Nog meer wishfull thinking:

Charli xcx - tame impala - tyler the creator/kendrick lamar (andere hiphopnaam)

Ook tevreden met;

Charli xcx - Robyn - Fontaines D.C.

Conclusie: iniedergeval Charli dus haha en hopelijk wat meer actuele en "hardere" muziek. Iets minder soft dan dat het dit jaar was, kwaliteit was natuurlijk echt niet normaal maar als je ziet hoeveel behoefte er is aan acts zoals nia archives en kneecap mag daar wel wat meer op ingezet worden

En laat abel de special guest maar zijn:)
 
  • Leuk
Waarderingen: snoep, Mimi en Chicken

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.295
7.257
Is Charli al zo groot dat ze kan headlinen? Oprechte vraag trouwens, heb geen idee haha.
 
  • Leuk
Waarderingen: snoep

mgbss

Support act
15 feb 2019
999
1.164
Denk dat je die na het laatste album die gerust als 'kleine headliner' op DTRH neer zou kunnen zetten ja
Ik durf wel te zeggen dat ze na dit album ook als 'grote' headliner er kan staan. Doet qua populariteit echt niet onder voor de grote headliners van afgelopen jaren.

Overigens hoop ik zo erg dat het nog eens lukt om Rosalía weer naar de Groene Heuvels te krijgen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Marin

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.506
2.018
Rosalia - Charli XCX - Tyler

Doe ik het voor hoor. Misschien voor de breedte wel verstandiger om ook 1 meer indierock georiënteerde headliner erbij te hebben. Maar ik zou voor mijn rijtje blind tekenen.

Ben ook benieuwd of er volgend jaar weer een presale zal zijn (ben bang van niet).
 
  • Thinking
Waarderingen: El Plopsma

zworp3

Support act
17 mei 2018
966
668
Ik durf wel te zeggen dat ze na dit album ook als 'grote' headliner er kan staan. Doet qua populariteit echt niet onder voor de grote headliners van afgelopen jaren.
In Amerika doet ze een co-headline tour met Troye Sivan, dat zou helemaal van de geweldige zijn. Mogen poppers mee naar binnen (asking for a friend)?

Als XCX er staat lijkt me dat er ongeveer 75% kans is dat ze ook een "surprise" DJ-set doet.
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian, Chicken en mgbss

Chicken

Playlistbediener
3 jun 2023
29
14
Ik zou ook heel blij zijn met Charli XCX! Of anders Chappell Roan. En Vampire Weekend ook graag.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.754
5.265
Normaal zou ik bij al deze fantastische namen die voorbij komen denken, dan kan het alleen maar tegenvallen. Maar de editie van dit jaar was ook stacked, dus wie weet!
 

Thisbe

Playlistbediener
4 dec 2023
9
15
Chapell Roan zou fantastisch zijn, maar ik vrees dat zij al een te grote hype is nu voor DTRH? Hoewel, TLDP ging ook al helemaal viral op TikTok. Of misschien gewoon alleen in mijn bubbel?

Acts die van mij wel gerecycled mogen worden van Lowlands 2024 (want zo gaat dat toch) zijn Half Moon Run en Hermanos Gutiérrez (die hebben nu gecancelled, though).

Verder is mijn muzikale kennis beperkt en ontdek ik ieder jaar weer nieuwe leuke artiesten, zoals Larkin Poe in 2023. Wat mij betreft meer van dat soort bands, maar die spelen altijd voor een halfleeg veld.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.295
7.257
En als de organisatie meeleest en 1 van de acts kan niet: Dan is Tame Impala, of anders Lorde ook oké. ;):D
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken