Down The Rabbit Hole 2021 - Nieuws en Geruchten

scorpion29

Playlistbediener
30 nov 2018
28
18
Euhh niet om de pret te bederven, maar volgens mij is juist niet vastgesteld nog of festivals als Lowlands en DTRH doorgaan. Dat wordt later bekeken.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.529
817
Het gaat door!! Ze weten alleen nog niet precies hoe ze het testen gaan regelen, maar, het gaat door!!!!!
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.285
1.285
Tegen die tijd zijn er ook wel heel veel mensen gevaccineerd, dus verwacht niet dat iedereen een test moet doen om binnen te komen, lijkt mij?
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2

zworp3

Support act
17 mei 2018
814
528
Waarschijnlijk moet je bij de poort naast je bandje dan de QR-code van de CoronaCheck (negatieve test óf vaccinatie) laten zien. Als de huidige snelheid aanhoudt heeft iedere volwassene de mogelijk gehad om voor DTRH volledig gevaccineerd te zijn. Voor de mensen die geen vaccinatie nemen wordt er wellicht een teststraatje ingericht waar je op zondagochtend met je brakke kop een staaf in je neus kan laten steken.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Staan ook meteen in het groot op het programma, dus dat zou zomaar eens een tentafsluiter kunnen worden. Of sub op Hotot.
 
  • Winning
Waarderingen: phonehome

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
467
308
Klinkt leuk! In 2009 was ik nog te jong om hier iets van mee te krijgen denk ik haha, iemand die mij uit kan leggen waarom Kyteman's Hiphop Orkest de moeite waard is?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.330
Kyteman's Hiphop Orkest komt weer bij elkaar en staan op zowel LL als DTRH!
Ken dit niet, blijkbaar wel een dingetje in Nederland? Klinkt op het eerste gehoor wel leuk.

Wel jammer dat die een hoge plek lijken te gaan opeisen.
 

phonehome

Campingartiest
25 apr 2021
77
47
Ken dit niet, blijkbaar wel een dingetje in Nederland? Klinkt op het eerste gehoor wel leuk.

Wel jammer dat die een hoge plek lijken te gaan opeisen.
Snap je opmerking. Maar als het weer zo goed is als in 2009 (toen ik ze heb gezien) krijgen we er geen spijt van!
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Episch wel dit. Denk dat inderdaad de afsluiter van de Teddy zal worden op één van de dagen.

 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Reunie optredens doen het natuurlijk altijd goed. En dit was destijds wel echt een goede show. Gaat heel goed werken dit.

Maar natuurlijk een typisch Nederlands ding dit.
 

Goanna

Randprogramma
4 jan 2017
110
3
Reunie optredens doen het natuurlijk altijd goed. En dit was destijds wel echt een goede show. Gaat heel goed werken dit.

Maar natuurlijk een typisch Nederlands ding dit.
Kijk hier wel naar uit ..... Wat maakt het een typisch Nederlands ding ? Behalve dat het een act is uit Nederland....
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Kijk hier wel naar uit ..... Wat maakt het een typisch Nederlands ding ? Behalve dat het een act is uit Nederland....
Ik bedoel er eigenlijk mee dat het buiten Nederland weinig mensen iets zal zeggen. Geen typisch Nederlandse muziek ;-)
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.285
1.285
Fak, wat vet dit. Ik weet nu al dat ik ga janken bij Sorry en While I Was Away.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken